Kim Namjoon or Runch Randa
Έχει περάσει πολύ δύσκολα παιδικά χρόνια διότι η μητέρα του τον παράτησε μόλις τεσσάρων ήμερων με αποτέλεσμα ο πατέρας του να τον θεωρεί υπαίτιο και να τον κακοποιεί συστηματικά, αυτό είχε ως αποτέλεσμα στα 14 του να φύγει από το σπίτι και να βρεθεί στον δρόμο.
Δυστυχώς όλα αυτά τον οδήγησαν σε λανθασμένες επιλογές αλλά στα 17 του χρόνια και ενώ ράππαρε στον δρόμο για τα προς το ζην έτυχε να τον δει ο Hitman Bang (Ιδρυτής της Big Hit) όπου εντυπωσιάστηκε τόσο πολύ από το ταλέντο του με αποτέλεσμα να τον πάρει κοντά του κάνοντας τον γνωστό ράπερ με το προσωνυμίο (Runch Randa).
Αλλά η ζωή θα του φέρει πολλές ανατροπές και κυρίως την Violet μια κοπέλα που θα αγαπήσει όσο τίποτε άλλο στον κόσμο αλλά δυστυχώς θα καταφέρει να την πληγώσει και αυτή, θα μπορέσει άραγε η Violet να τον συγχωρέσει για εκείνη την σκοτεινή νύχτα, κάνεις δεν ξέρει!
Lee Violet
Έχει γεννηθεί και μεγαλώσει στην Αγγλία από γονείς Κορεάτες αλλά στα 17 της χρόνια φεύγει για την Κορέα ώστε να εκπληρώσει το όνειρο της και να γίνει μια πάρα πολύ διάσημη ηθοποιός αφού καταφέρνει να περάσει την οντισιόν της Big Hit για νέους ηθοποιούς.
Αλλά η ζωή θα την φέρει κοντά στον μυστήριο και σκοτεινό Namjoon, μπορεί τελικά η Violet να καταφέρνει να γίνει μια πάρα πολύ διάσημη ηθοποιός όπως η ίδια επιθυμούσε αλλά η ανάμνηση εκείνης της νύχτας δεν μπορεί να διαγραφεί με τίποτα από το μυαλό της τελικά.
Θα βρει άραγε τελικά την δύναμη να συγχωρέσει τον Namjoon για ότι πήγε να της κάνει εκείνη την νύχτα?
Hello γλυκάκια! Αυτό είναι το νέο μου Fanfiction λίγο πιο σκοτεινό, λίγο πιο ερωτικό αλλά πάντα με τα αγόρια μου όπως μου αρέσει να τους αποκαλώ! Αν και κυρίως εδώ θα έχουμε μόνο τον Namjoon, ο οποίος είναι και ο bias μου στο συγκρότημα!
Ελπίζω παρόλο αυτά να σας αρέσει! Η αλήθεια είναι ότι θα υπάρξουν κι άλλοι χαρακτήρες στην ιστορία αλλά αυτοί οι δυο θα είναι οι πρωταγωνιστές μας!
Επίσης θα προσπαθήσω να ανεβάζω όσο πιο συχνά γίνεται κεφάλαιο αλλά λέω αυτήν την φορά να κινηθώ λίγο πιο free από το Broken Fate, αυτά! Φιλάκια σε όλους!
YOU ARE READING
Kim Namjoon 'A Dangerous Boyfriend' (Greek BTS FF)
FanfictionΆσε με να φύγω του φωνάζω όσο πιο δυνατά μπορούσα, ήταν λες και ήταν υπνωτισμένος η σαν να είχε πάρει ναρκωτικά, προσπάθησα να του ξεφύγω αλλά στην αρχή ήταν μάταιο. Το πως μπόρεσα και του ξέφυγα ούτε εγώ η ίδια δεν ξέρω. Τρία χρόνια αργότερα είμαι...