3

2K 107 1
                                    

Jacob
Probudilo mě jemné zatřesení. ,,Jacobe, prober se." ozval se Bennettův hlas. Pomalu jsem otevřel oči a sedl si. ,,Máš hlad?" podíval se na mě. Lehce jsem kývl a hlavu si opřel o zeď. ,,Jay ti za chvíli přinese večeři." usmál se. ,,Nemusíte se o mne tak starat." povzdechl jsem si. ,,Pokud se chceme dostat pryč, tak to uděláme rádi." řekl upřímně. S úsměvem jsem kývl a podíval se na něj. ,,Co je?" podíval se na mě pobaveně. ,,Nic." usmál jsem se.

,,Jsem tady." ozval se Jay. ,,Oh, jsi vzhůru." usmál se a položil přede mne tác a ne moc dobře vypadajícím jídlem. ,,Co to sakra je?" zašeptal jsem a prohrábl jídlo vidličkou. ,,Rejže?" podival jsem se na to. ,,Něco na ten způsob." uchechtl se Jay.

,,Nějak to to nejede." pousmál se Jay. ,,Odnesu to." ozval se Bennett a vzal můj tác. ,,Jak ti je?" podíval se na mě starostlivě. ,, Já nevím. Je toho na mně moc." zašeptal jsem a chtěl si lehnout. ,,Nelehej si. Bennett ti donese prášky." zastavil mě. Přitočil jsem oči a uvelebil se zpět do sedu.

,,Tak jsem tady. " s těmito slovy vtrhl Bennett do pokoje jako velká voda. ,,V klidu ať to nevycmrndáš na zem." uchechtl se Jay. ,,V Klidu. Znáš mě." usmál se Bennett a položil na stolek hrnek a prášky. ,,No právě, že znám." povzdechl si Jay. ,, Máš problém můj milovaný bratránku?" podíval se na něj. ,, Nechcete se uklidnit?" zašeptal jsem. ,,Jak to tak vypadá, tak ti odumírá hlas." usmál se Jay a podal mi čaj. Děkovně jsem se na něj usmál a čaj do sebe kopl. ,, Podívej se na mě." usmál se Bennett. Zvedl jsem k němu svůj zrak a on mi na čelo přiložil teploměr. ,, Třicet devět." řekl a do papíru, které leželi na stole. ,,Už můžu spát?" podíval jsem se na ne psím kukičem. ,, Běž kocoure." usmál se Bennett.

Kluk z pasťáku Kde žijí příběhy. Začni objevovat