Jacob
Usnul jsme. Znovu jsme usnul, myslím, že na mně měla ta nemocnice špatnej vliv. Vzbudil mě, tedy vlastně nás, protože Bennett usnul taky, až Jay, když byl čas na snídani. ,,Pane bože, kolik je hodin?" zeptal se unaveně Bennett a protřel si oči. ,,Je půl devátý." řekl Jay a my s Bennettem jsme se na sebe podívali. ,,V kolik jsme stávali před tím?" zeptal jsme se naopak já a Jay se jen podíval na své hodinky. ,,V půl šesté." odpověděl mi. Vyhrabal jsme se z postele a šel se do koupelen trochu upravit.Po snídani jsme se stavil u slečny Axelové pro prášky a pak šel znovu na pokoj, kde leželi Jay s Bennettem, přičemž Bennett ležel na mojí posteli. ,,Máš v plánu spát i na své posteli?" zeptal jsem se a sedl si k němu. ,, Počkej, popřemýšlim o tom." zatvářil se zamýšleně. ,,Ne." usmál se a shodil si mě na svou hruď. ,, Stejně ti to nevadí, tak co řešíš?" zeptal se nechápavě. ,, Řeším to, že tahle postel je už rok a pult moje a ještě pár měsíců moje bude, takže teď si hezky vylez nahoru a nech mě se tady rozvalit nebo si vylezu nahoru já." řekl jsme a Bennett na mně hodil vražedný pohled. ,,Jak chceš." pokrčil jsme rameny a vylezli si na jeho postel. ,,Já vás vážně nechápu." vydechl Jay. ,,Co přesně nechápeš? To že jsme přiteplený nebo to, že se tady dohadujeme kdo kde bude ležet?" zeptal se Bennett. ,, Myslím, že asi obojí." zatvářil se vážně a rozvalil se na své posteli. ,, Myslím, že si tady nemáme nikdo co vyčítat." zasmál jsme se. ,, Zajímavý ještě včera jsi ležel v nemocnici a teď se tady dohadujeme o tom, kdo kde bude ležet." zakroutil hlavou Jay. ,, Myslím, že včera jsme touhle dobou s Queenem ještě spali, ale to neřeš." usmál jsme se. ,,S kým?" ozval se Bennett a v jeho hlase bylo slyšet, že lehounce naštvaný. ,, Žárlíš?" zeptal se provokativně Jay. ,,Samozřejmě, že žárlím." řekl pevně. ,,Queen pracuje v nemocnici u ochranky, nemusíš se bát." usmál jsme se. Slezl jsme k Bennettovi na mou postele a přitulil se k němu.
*Na Queena nezapomeňte, ještě se tady párkrát objeví a napomůže k jedné věci.
ČTEŠ
Kluk z pasťáku
Teen FictionJacob. Tichý, nenápadný, dobře se učí a už rok a půl trčí v pasťáku se svými kamarády Jayem a Bennettem, kteří jsou pro něj oporou. Cover by: clairet91