Jacob
S Queenem jsme nějak přežili celé dnešní ráno, ale během dopoledne musel odejít, takže mě hlídali sestřičky. ,, Nepotřebuješ něco?" usmála se moje doktorka, která mi přišla změřit teplotu. ,,Nepotřebuji, děkuju." usmál jsem se. ,,Jak ti je?" zeptala se a zapsala si něco do papírů. ,,Už je mi lépe než v ústavu." přikývl jsem. ,,I tvá horečka už je lepší, vidím to tak, že pozítří večer už by jsi mohl být zpět u svých přátel." řekla a posadila se na židli vedle mě. ,,James." zašeptal jsme potichu a po tvářích mi stekla pár slz. ,,Co se děje?" zeptala se starostlivě a dala mi kapesníček. ,,James, můj kamarád spáchal před několika dny sebevraždu." vydechl jsme a vysmrkal se. ,,Věřím, že je to pro tebe těžké, ale pokud si o tom chceš s někým popovídat, můžu ti sem poslat jednoho psychologa, který ti určitě pomůže. Stačí je říct." usmála se. ,,Myslím, že to nebude třeba." podíval jsem se na ní. ,, Dobře, kdyby se cokoliv dělo, tak zvoň na sestřičky nebo za chvilku přijde Queen." řekl a odešla.
---
,,Myslíš, že dokážeš dojít do jídelny?" podíval se na mně Queen, který před chvílí přišel. ,,Mám horečku a ne zlomenou nohu." zasmál jsem se a oblékl si mikinu. Společně jsme došli do jídelny, kde bylo už několik dalších lidí a na stole talířky s cukrovím. ,, Tady to krásně voní." usmál se a sedl si na židli u vchodu. Sedl jsem si mlčky vedle něj a kochal se vánoční atmosférou.Je něco kolem osmé večer a já s Queenem jsme na mém pokoji. ,,Takže ti kluci byli od vás z pasťáku?" zeptal se mě asi po sté Queen. ,, Přesně, jsou to ti co nejeli za rodinou." usmál jsem se. ,, Dobře." kývl a vzal si do ruky svůj mobil. ,, Dobrou. " vydechl jsme a otočil se na bok. ,,Dobrou " řekl a nechal mě upadat do říše snů.
ČTEŠ
Kluk z pasťáku
Teen FictionJacob. Tichý, nenápadný, dobře se učí a už rok a půl trčí v pasťáku se svými kamarády Jayem a Bennettem, kteří jsou pro něj oporou. Cover by: clairet91