Puan Zalina (Part 3)

90.1K 327 13
                                    

Sejak hari itu, setiap hari Sidin akan mencari peluang untuk bermesra dengan Zalina, sehingga suaminya Encik Zamri pulang dari business tripnya.

"Aiihh....akhirnya boleh tidur kat rumah....dah bosan tinggal dalam hotel." kata Zamri yang selesa berbaring atas katilnya.

"Memang bosan ke? Tak ada bawa awek cantik balik hotel?" Zalina bergurau dengan suaminya.

"Eh!? Mana ada? Kan I sudah ada Lina." balas Zamri lalu memeluk Zalina dan mencium lehernya, tangannya mula meraba perut dan buah dada Zalina. Zamri rasa begitu selesanya memeluk badan berisi isterinya yang lembut, ghairahnya mula naik kerana sudah lama tidak bermesra dengan isterinya.

"Mmmmhhh....dah lama bang tak peluk Lina macam ni....Malam ini abang nak ke?" tanya Zalina.

Zamri senyum dan mengangguk kepalanya. Zamri memeluk isterinya dengan lagi rapat, tangannya dimasuk ke dalam baju tidur Zalina lalu meramas buah dadanya. 

Zalina nampak begitu seksi dengan baju tidurnya yang berwarna pink, tambahan pula tidak memakai bra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zalina nampak begitu seksi dengan baju tidurnya yang berwarna pink, tambahan pula tidak memakai bra. Zamri begitu puas meramas buah dada 40E isterinya sambil merapatkan batang koneknya yang sudah keras ke punggung Zalina yang bulat dan lembut.

"Mmmnhhhh....abang...dah lama bang tak sayang Lina macam ni...sedap....mmnnhh..." Zalina mengeluh kesedapan. 

"Huushh...abang tak tahan dah....mari kita mula." kata Zamri lalu melepaskan Zalina dari pelukannya dan membuka kedua-dua kakinya dengan luas. Zamri menjadi sangat terangsang apabila ternampak bibir faraj Zalina yang licin dan kemas dicukur.

"Mmnn....bang...cepat lah, Lina tak tahan ni....." Zalina menggoda suaminya sambil merangsangkan biji kelentitnya dengan jari.

"Huuhh...uuugghh..." keluh Zamri apabila mula membenamkan batang koneknya ke dalam faraj Zalina. Lubang faraj Zalina sudahpun menjadi lembap walaupun tanpa apa-apa rangsangan pada farajnya. 

"Ahhh...ohhh...hooo....sedap...." Zamri mengerang sambil mengenjut faraj Zalina. Dengan jelasnya Zamri memang tidak berpengetahuan dengan cara untuk merangsangkan perempuan kerana sejak tadi dia hanya mengenjut dengan tempo dan cara yang sama tanpa memberi rangsangan pada bahagian sensitif Zalina.

"Hmmm...sedap....mmhhh...." keluh Zalina, tetapi cara enjutan Zamri langsung tidak dapat merangsangkan dia. Zalina memejam matanya dan mengimbas kembali saat-saat persetubuhan dengan Sidin yang begitu intens dan nikmat. Batang pelir suaminya yang pendek memang tidak boleh dibanding dengan batang pelir Sidin.

Zalina tidak ingin melukakan hati suaminya dan terus berpura-pura untuk menikmati persetubuhan mereka, tetapi disebaliknya Zalina sedang membayangkan Sidin mengerjakan farajnya dengan henjutan kuat dan cepat.

"Arrghh...aaaahh....dah pancut ni...ahhh..." keluh Zamri lalu melepaskan air maninya dalam faraj Zalina. Tidak sampai tiga minit pun Zamri sudah sampai had limitnya dan rasa letih. Zalina memang rasa tidak sedap hati kerana baru sahaja rasa terangsang tetapi tak sampai tiga minit pula sudah habis, keghairahannya yang masih belum reda lagi tersangkut tanpa dipuaskan.

Pusaran NafsuWhere stories live. Discover now