Puan Zalina (Part 4)

82.1K 304 32
                                    

Sudah tiga minggu Zalina tidak berjumpa dengan Sidin kerana sibuk dengan perniagaan butik barunya. Walaupun sibuk dengan kerja tetapi hati Zalina masih penuh dengan kenangan seks bersama Sidin, dia tidak sabar untuk bersetubuh dengan Sidin lagi jika ada peluang.

"Bye Lina...I balik dulu ye..." kata pekerja di butik.

"Eh....I pun tak perasan dah pukul enam. Bye...jumpa esok." balas Zalina.

Suami Zalina tidak dapat menemaninya malam ini kerana perlu menghadiri jamuan makan syarikat sahabatnya. Sebelum balik. Zalina memastikan semua tingkap dan pintu belakang telah dikunci.

"Ding Dong. Ding Dong." loceng pintu kedai berbunnyi. Zalina pun keluar dari bilik stor untuk tengok siapa yang datang. 

"Si...Sidin?" Zalina terkejut dengan apa yang dia nampak. Sidin dan seorang lelaki yang tidak berkenalan berdiri di luar pintu kaca kedainya. 

Selepas menjemput mereka masuk, Zalina mengintip di luar kedia supaya tiada orang yang berkenalan nampak.

"Din...kenapa tahu kedai i kat sini?" tanya Zalina. Zalina tidak pernah memberitahu alamat kedai butiknya kepada Sidin, mestilah suaminya yang memberitahu bos Sidin.

"Boss yang bagitau." jawab Sidin. Lelaki yang berdiri di tepi Sidin pula asyik merenung badan Zalina tanpa berkelip mata.

"Siapa tu? Kawan Din ke?" tanya Zalina.

"Ye...dia kawan Din, nama dia Manoj. Din bagitau Manoj cerita pasal kita, lepas tu dia pun tak sabar nak cuba." balas Sidin.

"Di....Din....kenapa beritau orang lain!?" tanya Zalina dengan nada suara yang tinggi. Walaupun marah tetapi Zalina juga rasa malu kerana rahsianya telah diketahui oleh orang lain.

"Lina dah lama tak berseronok kan? Din sengaja bawa kawan untuk melayan Lina dengan sepuas-puasnya. Pasti Lina tak pernah rasa dua batang pada masa yang sama kan?" bisik Sidin di tepi telinga Zalian sambil memeluk pinggangnya dari belakang dan merapatkan pinggulnya dengan bontot Zalina yang besar dan gebu.

"Ehh....Din....sini tak boleh....nanti orang nampak lah...." kata Zalina dengan gelisa kerana takut dinampak oleh orang dari luar pintu kaca. Sidin masik tidak melepaskan Zalina dan terus meraba badannya.

"Din...Din ni betul-betul gesa. Boleh tak pergi bilik stor? Sini tak selamat." kata Zalina lalu mengunci pintu kedainya dan bawa Sidin dan Manoj ke dalam bilik stor di belakang.

Selepas masuk ke dalam bilik stor, Sidin pun terus membuka baju Zalina. Manoj juga mula 'warm up' dengan melancapkan batang pelirnya yang panjang dan keras sambil tengok pakaian Zalina ditanggal satu demi satu sehingga bertelanjang bulat.

"Amboi....batang Manoj ni lebih panjang daripada batang Sidin." hatinya teruja-uja nak cuba batang pelir Manoj.

Zalina didudukkan atas kotak-kotak kadbod dan kakinya dibuka luas. Manoj pula melutut di depan Zalina dan mula menjilat bibir pukinya yang licin dan kemas dicukur. 

"Aiihhh.....aahh...." Zalina mengeluh kegelian. Zalina membuka bibir pukinya dengan perlahan supaya lidah Manoj dapat menjilat dalaman pukinya. 

Sidin berdiri di tepi Zalina sambil meramas buah dadanya yang besar dan lembut. Geramnya Zalina mengigit bibirnya setiap kali Sidin memicit puting buah dadanya dengan ringan. Badan Zalina menjadi semakin panas, darahnya seperti mendidih apabila titik sensitifnya dirangsang oleh dua lelaki pendatang asing. Ekstasi seksual Zalina bertambah kuat apabila sedang bercurang dengan jantan lain, ia memberi sejenis kepuasan yang tidak dapat dituturkan.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 11, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Pusaran NafsuWhere stories live. Discover now