כבר עבר חודש מאז המשימה הראשונה.
הכל עבר חלק בינתיים, בלי בעיות.
כולם עדיין מציקים לי ולת'יאו, אבל זה לא כל כך נורא. אבא לא לקח אותו לעוד "שיחות" מאז.
אני חושדת בכריס והוופ, הם תמיד מסתודדים, אני לא יודעת מה הם מתכננים אבל אם זה קשור אליי כמו ההפתעה הקטנה שהם סידרו לי ולת'יאו לפני כמה שבועות, אז יש לנו בעיה.
ת'יאו לקח ברצינות את העיניין של "קונים אותי עם סושי" כי בכל יום שלישי הוא דאג להביא לכולנו סושי לישיבות הצוות.
והיום הייתה אחת כזו."ליה" אבי בירך אותי כשנכנסתי אל החדר
"אבא" החזרתי לו והתיישבתי בכיסאי, שבאורח פלא היה ליד כיסאו של ת'יאו.
"סושי?" הוא שאל
"אתה באמת חייב להפסיק לקנות אותי עם זה" אני צוחקת "אני לא אברח"
"זה גם מה שאמרת שבוע שעבר" הוא אמר וצחק, מזכיר לי את הפעם שאמרתי לכולם לסגת מהמשימה כי עלו עלינו, והיינו חייבים לרוץ כמה שיותר מהר או שלא נוכל לצאת משם.
"מצחיק מאוד" אני אומרת ולוקחת את הסושי מידו.
"שקט זוג יונים, אנחנו צריכים להתחיל" הוופ אמרה.
לישיבות הצוות היו מגיעים רק המפקדים מכל יחידה, אבל מסיבה מסויימת כל הצוות שלי תמיד מקבל הזמנה לשם.
"תודה הוופ" אמר אבי והתחיל לדבר על כמה נושאים חשובים בקשר לדברים שיקרו השבוע.
"משוחררים" הוא אמר וכולנו קמנו אך הוא עצר אותנו "צוות איקס, תישארו פה בבקשה"
התיישבנו בחזרה בעוד שאר הצוותים יוצאים מהחדר מבולבלים.
"תתעלמו מכל מה שאמרתי לכם מקודם" הוא אומר
"מה? אבל-" ספיר מתחילה לומר אך בראיין קוטע אותה
"אתם נוסעים ללוס אנג׳לס, יש לי כמה דברים שאני צריך שתסגרו שם"
"לוס אנג׳לס?" אייפריל אמרה בהתרגשות "זה אולי המקום הכי-"
"יפה, מדהים, וססגוני בעולם הזה?" שון השלים אותה
"מה שהוא אמר" היא אמרה וחייכה
"את חייבת לגוון את אוצר המילים שלך ריל"
"אני מסתדרת מצויין, תודה"
"ליה, תעברי אצלי אחר כך, אני אסביר לך הכל.
ת'יאו, ליה תסביר לך מאוחר יותר אבל אני צריך אותך בערנות על האפליקציה של אייפריל"
"קיבלת" שנינו אמרנו ביחד וחייכנו אחד אל השני. כל מי שיסתכל מהצד יהיה בטוח שאנחנו זוג. בוודאות.
"לא עוד פעם" הוופ רטנה "אלוהים תפריד את המוחות שלהם!"
"די להיות ממורמרת הוופ" ונוס אומרת לה וצוחקת
"כאילו שזה יקרה" כריס אומר והיא הסתכלה עליו במבט רצחני. הוא נרתע קצת לאחור."עכשיו אתם משוחררים" אבא אמר "ליה, בחמש"
"פה או במשרד?"
"משרד" הוא עונה ואני מהנהנת.
אייפריל הייתה האחרונה לצאת מהחדר, וכשהיא יצאה היא קפצה עליי בחיבוק והתחילה לקפוץ "אנחנו טסים ללוס אנג׳לס!!"
"אה... אייפריל... את... חונקת אותי"
"אוי סליחה" היא אמרה וירדה ממני "זה פשוט שתמיד חלמתי להיות שם! ובחיים לא הוציאו אותנו לחו"ל לפני כן!!"
"זה נכון" שון אומר וקורץ "מאז שליה איתנו אנחנו מקבלים פריבילגיות"
"ממש" הוופ אמרה "לי היו אותן כבר לפני כן"
"טוב לא כולנו מוכשרים כמוך" ספיר אמרה בציניות
"זה נכון" היא אמרה והעיפה את שיערה לאחור.
כריס ציחקק מאחורה.
השניים האלה בטוח מתכננים משהו.
YOU ARE READING
I'm dangerous
Romance" נשכבתי על המיטה, בוהה בתקרה. ביום אחד הספקתי להיכנס למקום שלעולם לא חשבתי שאהיה בו, לפתח שנאה למקום, לקבל צוות, לעשות מבחן קבלה- שלא הייתי בטוחה שאעבור, לפרוץ לבית, למצוא קופסא אדומה עם מכתב בפנים, להפוך למפקדת רשמית, להיפטר מהשנאה המתפתחת שלי, ול...