"אני רוצה לעזור" סנייק אמר "הכל התחיל ממני, הייתי צריך להרוג אותו"
"אל תאשים את עצמך במה שאיזה פסיכופת מתכנן לעשות" אמרתי לו "התוכנית של ת׳יאו טובה, אנחנו נצליח לעשות את זה"
"בכל זאת, גם אני אחד מהמטרות שלו-"
"וזו בדיוק הסיבה שעדיף שתישאר מחוץ לזה כרגע, אם משהו ישתבש עדיף שלא נהיה באותו המקום. תתמקד ברודריגז, ואנחנו נטפל בג׳וני" אמרתי לו
"אני דוחה את התוכנית" סנייק אמר "אנחנו עוד לא יודעים כמה ג׳וני יודע על מה שדיברנו ביום ההוא, אם אתם יוצאים אל ג׳וני לפני כן תדעו שתהייה לכם תגבורת"
"אם הכל ילך חלק, אנחנו לא נצטרך אחת" אמרתי לו וחייכתי. הוא חייך בחזרה והושיט את ידו לעברי, לחצנו ידיים.
אני עדיין לא בטוחה מה קרה בינו לבין אבא, ואם זה בכלל קשור אליו ולא ללוק, אבל יש לי תחושה שסנייק הוא בן אדם שבהחלט אפשר לסמוך עליו. כל הסיפורים על המשוגע עם הפתיל הקצר והיכולת לחסל בלי לראות בעיניים נשמעים קצת מופרכים עכשיו, כשהוא לוחץ לי את היד ואני רואה בעיניים שלו שהמשפט שאמר לי בשיחה הראשונה בינינו כבר פחות רלוונטי. הדברים לא קורים עכשיו רק בתנאים שלו והוא בסדר עם זה, אפילו מוכן לתמוך בנו ולהביא תגבורת. הוא בהחלט יותר מסתם בן אדם חסר סבלנות. אני מניחה שכשיש לאנשים מטרה משותפת שאר הדברים קצת פחות חשובים.
"אנחנו יוצאים בקרוב" אמרתי לו
"אני אשאר כאן עם ונוס וספיר" סנייק אמר "אני רוצה לראות מה קורה"
הינהנתי לעברו."שינוי קטן בתוכניות" הוופ אמרה בחיוך וטפחה לי על הכתף "ת׳יאו וכריס הם לא אלה שבאים איתך יותר"
"מה קרה?" שאלתי אותה
"ג׳וני הוא הסיפור הפתוח שלי ושל שון" הוא אמרה "אנחנו באים איתך"
"ת׳יאו וכריס הסכימו לזה?" שאלתי בחיוך
"הם לא צריכים להסכים. את המפקדת" הוופ אמרה לי "ואני החברה הכי טובה של המפקדת, מה שנותן לי הסמכות להרבה מאוד דברים"
"תודיעי להם" אמרתי לה "את ושון באים איתי""מה אתם באמת מתכוונים לעשות?" סנייק שאל "אני בטוח שלא נתת לי את כל הפרטים במדוייק"
"תסמוך עלינו הפעם" אמרתי לו "התוכנית שלנו תעבוד""ליה" ת׳יאו ניגש אליי אחרי שסיימתי לדבר עם סנייק, ניכר היה שהוא רוצה להגיד עוד משהו אבל עצרתי אותו.
"הוופ ושון באים איתי" אמרתי לו
"אבל-"
"בלי אבל" אמרתי "אתם התגבורת שלנו"
"את עקשנית" הוא אמר ונאנח
"אני יודעת" אמרתי וחייכתי
"אני לא רוצה שיקרה לך שום דבר" הוא החזיק את ידי.
"זו לא בדיוק העבודה הכי בטוחה בעולם ת׳יאו, משהו חייב לקרות" אמרתי
"הצעתי את הרעיון הזה רק כי ידעתי שאני אהיה שם להגן עלייך" ת׳יאו אמר "עכשיו הוא נשמע מטופש"
"אתה עדיין תהייה שם" אמרתי לו "פשוט בתור תגבורת, עם כריס"
הוא נתן לי מבט שאמר 'זה לא אותו דבר', והוא צודק.
"להוופ ושון יש יותר ניסיון עם ג׳וני, הם צלפים טובים, ובוא נודה בזה, הוופ כנראה יותר חזקה ממך" אמרתי לו וצחקתי, הוא הרים גבה לעברי.
"מה את אומרת" הוא אמר וגיחך.
"אתה פעם שברת דלת כשבעטת בה?" שאלתי אותו והרמתי גבה גם אני.
"טוב, אני בדרך כלל לא בועט בדלתות" הוא אמר "אני מתורבת, בערך, אבל אני יכול לנסות"
חייכתי בשקט לכמה שניות. הרגשתי פתאום את הצורך לחבק אותו, אז חיבקתי אותו. הוא חיבק אותי בחזרה.
"אני יודעת שזה קשה לך, אבל אני אהיה בסדר" אמרתי לו "אני אחזור"
"את לא יודעת את זה" הוא אמר לי בשקט
"אני יודעת ששון והוופ איתי, ואני סומכת עליהם" החזרתי לו בשקט גם אני "חוץ מזה, יש לי סיבה לחזור" חייכתי אליו, והוא נישק אותי נשיקה ארוכה.
"אם משהו קטן קורה אני נכנס" הוא אמר לי "אוקיי?""בוס" אחד מהאנשים של סנייק נכנס פנימה וסנייק הסתובב אליו "יש לנו בעיה"
"מה קורה בלייד?" סנייק שאל אותו והוא מיהר להיכנס פנימה.
"רודריגז מתכונן לפלוש אלינו, סטיל-שוט ראה התארגנות שלהם, אי אפשר לחכות" בלייד אמר והפנים של סנייק הפכו לקרות. היה אפשר כמעט לראות שהוא הופך לאט לאט לסנייק שכולם תמיד מדברים עליו.
"אם ככה, אז נקדים אותם" סנייק אמר בקול קר, יותר מאופק משציפיתי.
"איך? לפי סטיל-שוט זה עומד לקרות מחר"
"אז נפלוש היום" סנייק אמר "תודיע ללינץ׳ שזה קורה עכשיו"
בלייד יצא מהחדר וסנייק הסתובב לעברי "יש אפשרות להקפיא את עניין ג׳וני?"
"לא" ונוס אמרה במהירות והביאה את המחשב של ספיר, היא הראתה צילומי אבטחה של ג׳וני ורודריגז ביחד.
"הם עובדים ביחד" ונוס אמרה "הם מנסים לעשות הפרד ומשול"
"זה לא נותן לנו הרבה ברירות" אמרתי
"צריכים להישאר יחד" סנייק קבע.
"לא, צריך להתפצל" החזרתי לו.
"אנחנו רק ניתן לו את מה שהוא רוצה!" סנייק אמר בקול רם.
"זו בדיוק הסיבה שזה יעבוד כל כך טוב" אמרתי
"מה בדיוק אתם הולכים לעשות?" סנייק שאל בכעס "מה לעזאזל אתם מתכננים??"
היה שקט לכמה שניות.
"אני הולכת לתת לו לחטוף אותי" אמרתי לבסוף והוא הסתכל עליי מופתע.
"זה אולי הרעיון הכי גרוע ששמעתי בחיי" סנייק אמר "אמרת לי שהרעיון שלכם יעבוד, בינתיים זה לא נראה כל כך טוב"
"הבניין שג׳וני נמצא בו לפי ספיר הוא בניין חדש יחסית, רובו עשוי מחלונות. ברגע שספיר תגיד להם באיזה חדר אני נמצאת הוופ ושון יכולים להוריד את שאר האנשים מבניין קרוב, ביניהם ג׳וני"
"זה הולך להשתבש" סנייק אמר "אני בטוח בזה"
"כנראה" אמרתי "בגלל זה כריס ות׳יאו הם התגבורת שלנו"
"אם אנחנו משתלטים על רודריגז היום אנחנו נצטרך את ת׳יאו בשביל הניווט במנהרות התת קרקעיות" סנייק אמר "זה מתנגש"
"אני אלך" אייפריל אמרה אליו "ת׳יאו ילך איתך, ואני אלך עם כריס לתגבורת"
"אין מצב" שון אמר בהחלטיות.
"סליחה?" אייפריל שאלה והרימה את גבותיה.
"לא היית מספיק בשטח בשביל זה" שון החזיר לה.
"אתה צוחק עליי" היא אמרה לו.
"אייפריל תבוא במקום ת׳יאו" אמרתי.
"ליה-" ת׳יאו אמר לי והנדתי בראשי אל עבר סנייק.
"אנחנו נצטרך גם את אייפריל כדי להשבית את הרובים שלהם" סנייק אמר "אין דרך לעשות את זה ושתצאי משם חיה ליה, את יודעת את זה"
לקחתי נשימה עמוקה.
"אנחנו צריכים לעצור את ג׳וני כמה שיותר מהר"
"אנחנו גם צריכים לעצור את רודריגז, שעכשיו מסתבר שעובד ביחד עם ג׳וני" סנייק החזיר לי "לעצור את רודריגז זה לעצור לפחות את התוכנית הנוכחית של ג׳וני, אחר כך תרדפו אחריו או תברחו ממנו כמה שתרצו"
נאנחתי בתבוסה.
"אולי בדרך לעצור את רודריגז נתכנן תוכנית שלא תגרום למותו של אף אחד מכם" הוא אמר ובלייד בדיוק חזר אל תוך החדר.
"הכל מוכן בוס" הוא אמר.
"ההסעה הגיעה ילדים" סנייק אמר "כולם לעלות"
YOU ARE READING
I'm dangerous
Romance" נשכבתי על המיטה, בוהה בתקרה. ביום אחד הספקתי להיכנס למקום שלעולם לא חשבתי שאהיה בו, לפתח שנאה למקום, לקבל צוות, לעשות מבחן קבלה- שלא הייתי בטוחה שאעבור, לפרוץ לבית, למצוא קופסא אדומה עם מכתב בפנים, להפוך למפקדת רשמית, להיפטר מהשנאה המתפתחת שלי, ול...