Leżeli wtuleni w siebie i oglądali ostatni odcinek ich ulubionej dramy. Czas dla nich nie istniał teraz liczyli się oni i drama, która leciała na telewizorze.- Chciałbym mieć kogoś takiego jak ten Ponury Żniwiarz, a Ty? ~ Powiedział zapłakany Jimin, który nie mógł uwierzyć w odwagę mężczyzny.
- Masz mnie ja zrobiłbym dla Ciebie to samo Jiminie. ~ Nie powiedział tego z miłości do młodszego, a powiedział to po to, aby Park poczuł się troszkę lepiej.
- Yoonie ja nie chciałbym, abyś akurat Ty tak się poświęcił dla mnie, wiesz? Nie chciałbym, abyś zniknął na zawsze z mojego życia, bo ono by wtedy nie miało sensu wiesz? ~ Starszy przytulił go do siebie mocniej i pocałował jego czółko.
- Jeżeli będę mógł to przeżyje swoje życie z Tobą i z moją ukochaną kobietą. ~ Mimo iż słowa, które wypowiedział były ładne to nie spodobały się młodszemu i chyba nie muszę pisać dlaczego.
- Okej. ~ Nie mógł nic więcej powiedzieć, bo albo by się wkopał z miłością do Sugi, albo by się rozpłakał.
Chłopcy dalej przytuleni do siebie oglądali drame z ciekawością, tylko jedenego bardziej interesował film, a drugiego jego własne dramatyczne życie.
Jeżeli kogoś interesuje co za drame oglądali chłopcy to było to: "Black"
~ Wiem, wiem to nie był Twój błąd.
To los zaczął i nie da się nie kłócić. ~
CZYTASZ
Passiflora ✔
FanfictionStworzeni dla siebie prędzej czy później w sobie się zakochają Ship: Yoonmin Data rozpoczęcia: 23 lipca Data zakończenia 1 części: 31 sierpnia