|Best Quotes 1|

1.1K 122 146
                                    

•●•●•●•●•●•●•●

"ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΕ ΘΑΨΩ ΖΩΝΤΑΝΟ!"

●》●》●》●

"Γιατί να το κάνω; Τα δώρα δεν επιστρέφονται."

"Γιατί είναι ένα πολύ ακριβό μενταγιόν και δεν αξίζει να το φοράει ένας τόσο φτηνός άνθρωπος σαν εσένα."

●》●》●》●

"Με κάνει να νιώθω γυναίκα."

"Και εγώ πως σε έκανα να νιώθεις δηλαδή, σαν νεροβούβαλο;"

●》●》●》●

"Πραγματικά Sarah είσαι τόσο τυχερή. Προσπαθείς να είσαι τόσο αόρατη και αδιάφορη ή συμβαίνει από μόνο του;"

●》●》●》●

"Είναι η Sarah Foster!"

●》●》●》●

"Ίσως όλος ο φυσιολογικός κοσμάκης που δεν ασχολείται με το εμπόριο ναρκωτικών και την αγοραπωλησία γυναικών στο Κατάρ!"

●》●》●》●

"ΜΑ ΚΑΛΑ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο NORMAN ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΠΟΔΙ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΚΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΠΑΚΟΥΡΙ;"

●》●》●》●

"Προτιμώ να μείνω με βρεγμένα ρούχα πάρα να φορέσω ζακέτα με την Tinker Bell!"

"ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ! ΖΗΤΑ ΑΜΕΣΩΣ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ TINKER BELL!"

●》●》●》●

"Ακολουθήστε Sebastian μαντάμ και μαντέμ μου. Sebastian πάει εσάς δωμάτιο."

/●○●○●/

/●○●○●/

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

/●○●○●/

"Κάτω τα χέρια σου από την τσαπερδόνα μου, μούφα αντιγραφή του Κολοκοτρώνη από τα Jumbo!"

●》●》●》●

"Τσαπερδόνα μου, σαν χτες μου φαίνεται, εκείνη η φορά που σε μάζεψα από τα αμπέλια της φτωχής οικογένειας σου και από μια φτηνή βλάχα κατάφερες να γίνεις η γυναίκα της ζωής μου."

●》●》●》●

"Ρε άντε και γα-"

"ΓΑΡΙΔΟΜΑΚΑΡΟΝΑΔΑ!"

●》●》●》●

"Melissa Foster! Γνωστό μοντέλο, επιχειρηματίας, influencer, ηθοποιός και μια πολλή γοητευτική παρουσία θα έλεγα. Εσύ πώς λέγεσαι;"

"David Grant! Πρώην άτομο με ενδιαφέρουσα κοινωνική ζωή και όνειρα. Τώρα απλά κάνω παρέα με την βασίλισσα των φυτών και είμαι περήφανος!"

●》●》●》●

"Μια βότκα λεμόνι!"

"Εμ... και εγώ μια πορτοκαλάδα, χωρίς ανθρακικό, παρακαλώ!"

●》●》●》●

"Γιατί ήρθαμε εδώ; Αυτό το μέρος με τρομάζει! ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΑΤΕ ΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ BATMAN ΠΕΘΑΝΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΣΟΚΑΚΙ;"

"Αλήθεια; Λολ δεν έχω ιδέα, ποιος είναι ο Batman. Είναι αυτός που φοράει τα μαύρα κολάν;"

●》●》●》●

"Ονομάζομαι μάντισσα Πυθία Μαρία Αντωνία Χουανίτα Ρούμπι Μιγκέλ. Για εσάς όμως σκέτο Πυθία."

●》●》●》●

"Εννοείς creepy σαν την Melanie Martinez ή σαν τον Pennywise;"

"Έχει διαφορά;"

●》●》●》●

"Βλέπω κάτι..."

"ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΕΛΩΩΩ, ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΣΑΝ ΤΡΕΛΗ ΝΑ ΣΕ ΘΕΛΩΩΩ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤ- ΑΟΥΤΣ!"

●》●》●》●

"ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΓΥΡΟΣ ΣΕΡΙ, BITCHES! ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΟΥ UNO;"

"Αυτός. 1-0."

•●•●•●•●•●•●•●

•●•●•●•●•●•●•●

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
How to be a nerdWhere stories live. Discover now