34.Πώς είναι να Δίνεις Ξανά πανελλήνιες.

1.3K 31 44
                                    

Το ξέρω ότι έχω να ανεβάσω καιρό ... αλλά με συγχωρείτε νομίζω.

Δεν ξέρω τι φάση , αλλά τελευταία νιώθω υπερβολικά κουρασμένη ! Φάση είναι φορές που νιώθω ότι θα πέσω κάτω επιτόπου. Επιπλέον έχω φοβερούς πονοκεφάλους. Έχω ξεκινήσει να παίρνω σίδηρο *για την ελαφριά αναιμία που έχω * , προσπαθώ να κόψω τα γαλακτοκομικά , να πίνω παραπάνω νερό και κανένα ντεπόν όποτε χρειαστεί .Όποτε παίζει και να γίνω καλύτερα.

Εσείς τι κάνετε , πώς πάει το σχολείο το διάβασμα κτλ ;

Σήμερα θα μιλήσουμε για το πώς είναι να δίνεις ξανα πανελλήνιες : η εμπειρία μου μέχρι στιγμής.

Ήθελα να κάνω ένα κεφάλαιο σχετικά με αυτό αλλά ένιωθα ότι είναι πολύ νωρίς. Τώρα που έχω μπει σε μια ρουτίνα θα ήθελα να πω ένα δύο πράγματα για το πώς είναι να ξαναδίνεις

1. Πώς είναι χωρίς το σχολείο ;

Νιώθω ότι είναι κάτι που φαντάζεστε την απάντηση αλλά θα ήθελα να το επιβεβαιώσω : Οι πανελλήνιες είναι χάλια, αλλά το σχολείο τις κάνει πολλές φορές χειρότερες. Δεν είναι ότι πέρυσι διάβαζα για το σχολείο, διάβαζα στο σχολείο. *δηλαδή κατά την διάρκεια της γενικής παιδείας*Φάση καθόμουν στην γυμναστική και διάβαζα, όταν είχαμε καινό πάλι διάβαζα, στο μάθημα των μαθημάτων γενικής διάβαζα όλη την ώρα! Ακόμα και στα διαλείμματα μερικές φορές. Και να μην ξεχάσω τους περιπάτους που δεν πήγα για το διάβασμα.

Το πρόβλημα με το σχολείο δεν είναι τόσο ότι σου τρώει χρόνο αλλά ότι σου τρώει ενέργεια !! Είναι στην χειρότερη ώρα που θα μπορούσε να είναι, κρατάει πολλές ώρες και παρότι έχεις την δυνατότητα να διαβάσεις και πάλι σε κουράζει πολύ παραπάνω απο ότι φυσιολογικά.

Κατά τα άλλα πιστεύω βαθύτατα ότι το σχολείο δεν είναι η ανώτατη δικαιολογία για στο θέμα του χρόνου, επειδή ξέρω από προσωπική εμπειρία ότι μπορείς άνετα να βγάλεις πολύ δουλεία στο σχολείο. Το θέμα είναι ότι επιλέγουμε να χαζεύουμε στην γυμναστική, στο κενό κτλ και αφήνουμε τον χρόνο να περάσει χωρίς να κάνουμε τίποτα. Το όποιο δεν είναι ότι είναι λάθος επειδή σε μια τέτοια κουραστική φάση χρειάζεσαι ένα διάλειμμα άλλα αν μετά δεν έχουμε χρόνο στο σπίτι και καθόμαστε μέχρι τις 1 και τις 2 για να προλάβουμε τα βασικά αυτό είναι πρόβλημα.

2. Πώς είναι να τα βλέπεις δεύτερη φορά ;

...Βαρετό μέχρι αηδίας. Δεν λέω υπάρχουν άτομα που ξαναδείνουν τα όποια δεν διάβαζαν πολύ στην πρώτη φορά, δεν ασχολούνταν ιδιαίτερα και τώρα που το ξαναβλέπουν τα καταλαβαίνουν καλύτερα κτλ όποτε δεν είναι τόσο χάλια.

ΠανελλήνιεςWhere stories live. Discover now