NEFRİN

1.7K 48 42
                                    

Hikâyenin Başlangıç Tarihi: 12 Kasım 2019, Salı. Saat: 12.12 / Kalemimin ucunda hayat bulması; 6 Aralık 2015, Pazar. Saat: 22.22-56 / Zihnimin içindeki doğumu ise çok daha eski...

''Bu giriş bölümü, hikâyenin fantastik boyutuna, bir nevi realist, birazcık da bilimsel taraftan bakmaya çalışan F'nin deneyimlerine dayanaraktan yazılmıştır: Bu yüzden ilk kez okuduğunuzda bir miktar anlaşılmaz gelebilir, fakat bölümler ilerledikçe, konuya vakıflık dereceniz arttıkça bu anlaşılmazlık kaybolacaktır.''

(Not: Bölümü sesli okumak anlaşılması açısından faydalı olabilmektedir.)

(Not II: Bu satırlar, hikâyenin ana karakterlerinden biri olan Jackie Hill'in Güncesi'nden buraya aynen aktarılmıştır.)

F.

Bölüm Tablosu: Jackson Pollock - Yakınsama, 1952, 237 cm x 390 cm, Tuval üzeri yağlıboya.

●

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

NEFRİN

Delilik; zemine varmaksızın mütemadi bir düşüş gibidir, sen uçtuğunu sanırsın ama tek yaptığın sadece düşmeye devam etmektir. Gerçek, gözlerinin önünde ansızın değişiverir. Ve en sonunda anlarsın ki değişen gerçek değil, sadece senin gören gözlerindir.

Bu satırları bir gün beni anlayabilmen umuduyla yazıyorum.

DELİLİĞİN TANIMI

DÜŞÜNCE VE UNUTMAK ÜZERİNE

...

Diyelim ki;

Düşünce bir bisiklet, düşünme eylemi de pedal çevirmekle eş değer olsun.

Basitçe; 'özgür olmadığını' düşünmek, bir düşüncedir. Ama bu düşünceyi var eden çevresel, içsel yani tüm nitel özellikler ise düşünme eyleminin bilhassa kendisidir. Daha da basit bir tanımla; bir yelkovanın 'bir dakika' hareket etmesi bir 'düşünce', fakat o yelkovanın hareket etmesini sağlayan, göremediğin çarkların dönüşü ise 'düşünme eylemi'dir. Bu durumda bir düşünceyi (fikri) var edebilmek için altı temel şeye ihtiyacın var:

1. Bir yol (Hedef)

2. Bir bisiklet (Konu)

NEFRİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin