Stworzyłam również teledysk do tej piosenki i szczerze byłam zadowolona i postanowiłam teledysk idzie tak samo jak ja byłam zadowolona nawet jak nie więcej nie skakała ze szczęścia od razu postanowiłyśmy wrzucić wideo do internetu jedną noc skały 10 milionów odsłon. Można powiedzieć że stałam się sławna. Chłopcy zaczęła mi inaczej patrzeć i każda laska w szkole mi zazdrościła. Wszyscy chciał się ze mną zaprzyjaźnić.
W domu
I-i co mówiłam że masz wielki talent.
J- no może tym razem miałaś rację a właśnie Kacper gdzie on jest?
I-naprawde interesuje cię na męska dziwka.
J-no tak tylko nie wiem jak to powiedzieć chciałabym żeby Kacper j cieszył się moim szczęściem tak samo jak ty. Ale niestety jest to niemożliwe odkąd masz ojciec zmarł.(powiedziałam ze smutkiem twarzy)
I-to nie twoja wina Julka że Kacper cię obwinia o śmierć naszego ojca. A co za tego gdzie jest na pewno jeszcze jedzie ale przedtem przeleciał 9 w szkolnym kiblu.
J-no w sumie masz rację.teraz się zmienił kiedyś można było o wszystkim z nim porozmawiać a teraz jest po prostu męską dziwką.(pośród miałam)
I w tym samym momencie wszedł Kacper poprawiając sobie koszulę i z
rozczochrany mi włosami.I-a nie mówiłam i męska dziwka.
J-no tak (powiedziałam przez śmiech)
K- ha ha bardzo śmieszne ja po prostu mam genialne życie i tak jak wy.a co do twojego małego sukcesywnie to nie potrwa długo zaraz ktoś zobaczy ładniejsze dziewczyny w internecie a ty znikniesz więc nie rób sobie nadzieji na wielką Sławę.
Po tych słowach miałam łzy w oczach pobiegłam na górę do swojego pokoju rzuciłam się na łóżko przytuliłam mieliście zaczęłam płakać. Po pięciu minutach wyszła i powiedziała żebym się nim nie przejmowała.
po tych słowach zrobiło mi się lepiej wiedziałam że zawsze mogę teraz liczyć na idę lecz przecież nie mogłam też liczyć na Kacpra.