28- Hair

1.6K 132 16
                                    

Jimin se pomalu začal zvedat z parapetu. Divil se, že na něj Taehyung není naštvaný za oslovení, které omylem použil.

Ale jeho věznitel zůstával stále klidný, jen postavál kousek od místa kde před chvílí sledoval výhled z okna a upíral na něj černé oči.

Co to vlastně říkal?

Zrzek začal v duchu trochu panikařil. Zapomněl rozkaz a očekával trest, protože se už dlouho neměl k tomu něco udělat.

"Pojď" V ho jemně chytil za ruku a pomalu se s ním rozešel pryč z pokoje.

Mladší byl zmatený. Ještě před chvíli jej propaloval vražedným pohledem kvůli tomu, že vykouknul ze dveří a teď se k němu choval, jakoby byl něco výjmečného a cenného.

Jsem z něj tak zmatený...

Došli až do koupelny. Jimin se zmateně rozhlížel kolem, jakoby hledal nějaké mučící nástroje, které na něm měly být vyzkoušeny.

Ale místnost byla stejná, jako když ji navštívil naposled. Stejné černé kachličky, šampony na skříňce.

"Počkej tady, ano?" Taehyung pohladil zrzkovo jemné zápěstí, než ho pustil. Mladší se zmohl jen na vykulení šikmý očí a nepatrné kývnutí.

Proč se tak moc bojím okamžiku, kdy mu zase přepne?

Černovlasý vyšel z koupelny a s výdechem se opřel o chladnou zeď vedle dveří.

Co se to se mnou doprdele děje?

Měl chuť křičet, něco rozmlátit, všechno ze sebe vybít, zároveň se však chtěl jen rozbrečet a nechat se někým obejmout.

Tohle ale mít nemůžeš...

Nikdo nebude objímat zrůdu, jako jsi ty!

Pak si ale vzpomněl na ten den, kdy měl opět vidiny a Jimin ho obejmul ve sklepě.

Vždyť ani pořádně nebyl při vědomí... Nevěděl, co dělá!

Přesto se nad tou vzpomínkou musel nepatrně pousmát. Zrzek tam ležel dobitý do krve, přesto spotřeboval spoustu své síly na to, aby ho obejmul.

V tu dobu jsem ho ještě plánoval zabít...

Byl si plně vědom, že teď mladšího zabít nechce. Zvykl si na jeho přítomnost a na to, že není celé dny sám.

Koneckonců, po zítřku už mi zabíjení chybět nebude

Do koupelny se vrátil s jednou židlí a spoustou šamponů a podobných věcí. Jimin nemohl uvěřit svým očím.

Chce tu z toho kosmetický salon?

Zvědavě přihlížel, jak všechny ty věci pokládá do umyvadla a staví před něj židli.

"Uhm... Sedej" poklepal černovlasý na sedátko a znovu se šel přehrabovat v té hromadě přípravků.

Jimin, trochu v rozpacích sedl na zmíněnou židli a jelikož byla opěradlem k umyvadlu, natočil hlavu, aby viděl Taehyungovo počínání.

Ten zrovna držel trochu větší láhev s neznámým obsahem a nahlas četl postup použití.

"Naneste na čerstvě umyté, lehce vlhké vlasy a pečlivě rozetřete..." jeho věznitel se na něj koutkem oka podíval.

Jimin sebou trochu cukl a hned se natočil rovně, přesně tak, jak to po něm černovlasý chtěl.

V ho však jen obešel, aby se dostal do jeho výhledu a ukázal mu přípravek, který předtím zkoumal.

Hunter/VminWhere stories live. Discover now