Jimin pov.
Vešli jsme s klukama a do kavárny a hned jsem si všiml Yoongiho stojícího za pultem. Rozběhl jsem se k němu a sevřel ho v objetí..
,, Jiminieee'' vykřikl.
,, Yoongi hyung je tady." vykřikl jsem já.
Pak ale do kavárny přišel Kook s tím jeho novým kamarádem... Namjoonem myslím... Podíval se na mě a krásné se usmál... Já jsem neudržel slzy a vyběhl ven. Ne proto že ho mám rád a on ne, ale kvůli tomu že je pravda co říkali... Kookie má nové kamarády a na mě se vykašlal... Hlavně to jsem vzdal ten den... To že už nebudeme nejlepší kamarádi...Jungkook se rozběhl za mnou, ale já měl náskok... Schoval jsem se do jedné uličky a tam si sedl zády ke zdi mezi druhou ulici a touto... Kookie mě viděl, ale i tak šel zpátky na druhou stranu zdi... Jak jsem se domníval.
Najednou mi přišla zpráva :Kook: sedím na druhé straně. Prosím napiš mi co se děje, proč se se mnou nebavíš a proč jsi utekl?
Jimin: nahradil jsi mě Namjoonem. To se děje. Byli jsme nejlepší kámoši a pak jsi na mě začal srát. Mám tě strašně rád. Snažil jsem se smířit s tím že se se mnou nebudeš bavit tak jako předtím... A teď tě mám zase vidět?...
Toto je jeden z důvodů... To že ho mám víc rád mu říct nemůžu...
Kook: hyung... Já... Já nevím co říct nikdy jsem tě nechtěl nahradit... Ty jsi se se mnou přestal bavit...
Jimin: ale kvůli tobě...
Kook;.můžeme být zase kamarádi...? Mám tě moc rád Jimine. Jsi nejlepší kamarád kterého jsem kdy měl... Prosím.
Jimin: já nevím... Už jenom vidět tebe společně s Namjoonem bolí...
Kook: a psát ti můžu?
Zobrazeno
Kook: Jimine dělej cokoliv jiného... Jen mě prosím neignoruj
Zobrazeno
Kook: prosím
Uzivatel jimin už není aktivní.
Korekce:19.11. 2020 23:30
ČTEŠ
𝘽𝙏𝙎 𝙏𝙚𝙭𝙩𝙞𝙣𝙜
FanfictionChat se sedmi členy co společně hledají lásku, ale najdou ji blíž než si mysleli. #jikook #sope #namjin