"Let it go~"
"Let it go~"
"Yeah hyung buat lagi hyung!!"
"Woahh salji!!"
Krek!
"Apa yang bising ni--"kata-kata dari pemuda yang berambut blonde itu terhenti saat dia melihat keadaan di depan rumah yang mereka diami itu.Mulutnya ternganga.
"YAHH HONG JISOO KAU CUBA NAK BEKUKAN RUMAH NI KE HAH?!"
"Erkk samuel jangan marah"kata jisoo.Samuel mengeluh kenapalah hidup dia ditakdirkan untuk menjaga 13 ekor beruk ni yang hakikatnya putera ini.
"Weih asal sejuk sangat ni aku tak tau pulak rumah ni ada airconde"
"Kepala tengkorak kau airconde tak nampak ke yang rumah ni dah hampir beku akibat salji yang jisoo hyung buat"kata jihoon sebaik sahaja dia mengetuk kepala Hoshi.Hoshi mencebik halah itupun nak marah piyed ke apa.
"Ahh hyung janganlah marah jisoo hyung kami yang degil suruh jisoo hyung buatkan salji untuk kitorang"
ujar chan,hansol dan seungkwan sambil membuat aegyo ke arah hyung-hyungnya.Dan terbukti seratus peratus diorang cair tengok aegyo dari 3 orang manusia yang bergelar maknae itu.
"Awww asal comel sangat diorang ni!!"kata jeonghan dan terus pergi ke arah chan dan memicit-micit pipinya.
"Auchh hyung sakitlah!"ujar chan sambil pout.Jeonghan tersengih.
"Padan muka siapa suruh comel sangat"
"Dah lah korang pergi mandi cepat kita dah nak kena pergi dah ni"ujar samuel dan mendapat angukkan dari mereka.
~~~
"Weih mingyu bangunlah pergi mandi cepat"kata wonwoo sambil mengejut mingyu yang sedang tidur itu.
"Uhmm hyung mandi lah dulu!"rengek mingyu.Wonwoo hanya mengangguk.
"Yelah hyung mandi dulu tapi sakgi gyu kena mandi tau"kata wonwoo.Tangannya mulai membuka zip dress yang dipakainya tapi hanya sampai separuh sahaja dia buka kemudian dia baru tersedar.
'Kejap t-takkan aku nak kena mandi dalam keadaan badan aku jadi perempuan ni' Gumam wonwoo sambil menelan air liurnya perit.
"Oh gosh"
Wonwoo memalingkan badannya menghadap ke arah minggu yang sedang memandangnya dengan mulut yang ternganga.Muka wonwoo mulai mrmerah dia mengambil bantal yang berada di situ kemudian baling tepat mengenai muka mingyu.
Bukk!
"HUWAA HYUNG TOLONG WONU TAK NAK MANDI LAH KALAU MACAM NI!!"
Jerit wonwoo dan terus keluar dari bilik itu selepas menzip kembali dressnya dan berlari ke arah jeonghan.
"Ehh kau dah kenapa ni?"tanya jeonghan pelik dia memandang wonwoo yang sedang membenamkan mukanya ke peha jeonghan yang sedang duduk di ruang tamu itu.
"Hyung tak nak mandi"kata wonwoo yang masih lagi membenamkan mukanya ke peha jeonghan.
"Lah dah kenapa tak nak mandi?"tanya jeonghan.Wonwoo mengangkat kepalanya dan memandang ke arah jeonghan kemudian dia membisikkan sesuatu ke telinga jeonghan.
"Ouh macamtu..E-hh maksudnya aku pun sama lah kan?"kata jeonghan apabila dia tersedar yang dia juga sudah menjadi seorang perempuan.Dia menelan perit air liurnya.
YOU ARE READING
Disney Story | Seventeen
FanfictionMengisahkan tentang 13 orang lelaki yang telah masuk ke dalam sebuah rumah misteri di sebuah hutan.Dan tanpa mereka sedari mereka telah berada di dalam alam fantasi.Bagaimanakah cara untuk mereka keluar dari dunia itu? "Weih panjangnya rambut kau" "...