פרק 14 - 🧡

1.4K 116 22
                                    

נקודת מבט של רייבין
_________________________________________________________

פקחתי את עיניי לגלות שאני חבוש ומחובר לאינפוזיה של דם, 'לעזאזל' חשבתי הדמעות החלו לעלות בעיניי 'לא אתם לא נותנים לי ללכת?' שאלתי את עצמי מתיישב.
"הוא יוכל לעזוב עוד שבועיים" נשמעו דיבורים מהמסדרון. קמתי מהמיטה והתהלכתי בחדר 'לא רע' אמרתי מתרשם מגודל החדר "רייבין!" נשמעה צעקתו של ג'ורדן "מה ג'ו~" שאלתי נקטעה כשהוא תפס אותי ומשך אותי אליו לחיבוק "תודה לאל שאתה בסדר!" הוא אמר שעיניו מלאות דמעות "ה-היי הכל ט-טוב" אני מגמגם אליו כשאני מתחיל לבכות "למה אתה בוכה?!" הוא שאל מבוהל "אני לא יודע.." אמרתי לא שולט בעצמי כשלפתע אני נמשך לנשיקה.
שפתיו נחו על שלי בעדינות שדמעות זולגות מעיניו 'זה באמת קורה עכשיו?!' שאלתי את עצמי "אני לא רוצה לראות אותך בוכה יותר בחיים" הוא אמר לי שניתקנו אחד מהשני "אני לא אתן לך" הוא אומר ומחבק אותי שוב.
אוקיי עכשיו אני בטוח במשהו אחד. אני אוהב את ג'ורדן.

העברתי שבועיים בבית החולים. היה נחמד אם לומר את האמת. האחיות היו נחמדות וגם חבריי למלקה היו מיוחדים. "ביי רייבין" בירך אותי רפי, נער שאושפז גם הוא בגלל ניסיון התאבדות, "ביי אחי, מקווה שהמצב שלך ישתפר בקרוב" אמרתי מחייך אליו.. אני עומד להתגעגע למג'נון הזה.

(מג'נון זה משוגע בערבית)

אלי, המדריך של השכבה שלי, המתין לי במכונית "איך אתה רייבין?" שאל אותי עם חיוך ענק על פניו... 'משהו פה מסריח' חשבתי מחזיר לו חצי חיוך כשאני עונה לו שהכל טוב "קדימה בוא נזוז" הוא אמר תוך כדי שהתניע והתחיל לנסוע.
"אממ... אנחנו לא בכיוון ההפוך?" שאלתי אותו ששמתי לב שאנחנו נוסעים לכיוון הנגדי לפנימייה "לא... אנחנו נוסעים בדיוק בכיוון הנכון" הוא אמר לא מסיר את עיניו מהכביש. נסענו כמעט שעה עד שהגענו לאזור שגרם לי לבחילה איומה. 'מה אנחנו עושים כאן?!' שאלתי את עצמי עוצם עיניים כדי לא להסתכל לסביבה הישנה והמוכרת, 'הכל חוץ מכאן!!!' התפללתי שיצא מכאן אך כשהמכונית נעצרה ופקחתי את עיניי רציתי לבכות.
בית ילדותי הנורא.
ניצב אל מול עיניי.
"רייבין!!" צעקו שני קולות מוכרים שגרמו לי לפרוץ בבכי..
בכי מר ונורא...

_________________________________________________________
היי הצלחתי לעמוד בדרישות של עצמי יאייי!!!!!
אין כמו גילוי אהבה לכבוד וולנטיין דאיי נכון? (ברור שנכון UwU)
מעניין של מי הקולות האלו...
עד הפעם הבאה
תאהבו את כולם
תגידו לי מה דעתכם על הסיפור
וביייייייייייייייי

שונה בפנימייהWhere stories live. Discover now