ᶜ ʰ ᵃ ᵖ ᵗ ᵉ ʳ ᵗ ʰ ʳ ᵉ ᵉ

60 12 2
                                    

"Kadang-kadang aku tak tahu macam mana kau boleh hidup dalam dunia ni.Orang yang digelar babi"jawab Jimin dengan sinis.Riak wajah Seoyeon berubah.Mata membuntang.

"Kau pernah dengar pelajar sekolah bunuh deskmate sendiri?Sumpah Aku akan bunuh kau Park Jimin!"Seoyeon pantas menarik rambut Jimin yang berwarna hitam kecoklatan itu dengan kuat.

Jimin menjerit sakit.Rambut Seoyeon juga ditarik dan sama-sama membuat bising di dalam kelas.

"Keluar kelas dan berdiri di atas kerusi sekarang!"Jerit guru perempuan tu.

Jimin dan Seoyeon berhenti lalu keluar dari kelas sambil mengheret kerusi.

"Angkat!"Mereka mengangkat sambil beredengus.

"Semua salah kau!"Monolog Mereka sambil memberi renungan tajam antara satu sama lain.

° • ° • ° • °

"Finally,balik rumah"Jerit Seoyeon sambil berjalan keluar dari sekolah.

"Kau ni macam tak pernah balik sekolah aje"Ujar Heeyoung sambil menilik jam tangannya.

"Weyh galah,kau tak tahu ke yang Seoyeon ni gaduh dengan crush kau aka kembar dia"Eunjung menyilangkan tanggan sambil memusingkan kepala ke arah Seoyeon.

"Eiyy dia kembar aku?Tolonglah,kalau dia kembar aku pun.Aku pijak-pijak dia sampai mati"Seoyeon membuat gaya memijak dengan geram.

"Kalau kau tak nak dia jadi kembar kau,biar aku je jadi.Setiap hari boleh mengendap.Eh tak nak tak nak.Tak boleh kahwin"Heeyoung menggelengkan kepala.

"Dengan lelaki pendek tu Heeyoung? Seriously?"Seoyeon berdengus.

"FYI,dia tinggi dari aku kayh"Heeyoung masih mempertahankan crush nya.

"Satu cm je pffft"Seoyeon gelak dengan kuat sehingga menjadi perhatian orang.

"Weyh HAHA jap Sumpah kelakar HAHA aku nak gi jumpa tae.Kita pergi 7E tau"Seoyeon mengelap air mata tawanya lalu berlari ke depan.

"Kirim salam kat suami aku!"Jerit Eunjung sambil tersengih.

"Tch,hensem sangat ke dorang tu.Muka layak kahwin dengan sajat je"Seoyeon berdecit.

"Weyh cakap kat omma aku keluar gi 7E jap"Tanya Seoyeon sambil  memeluk leher Taehyung dengan tangan kirinya

"Pastu"Kata Taehyung dengan acuh tak acuh.

"Three.K bye"Seoyeon segera lari ke rakannya.Sempat dia betulkan rambutnya menggunakan jari hantu kepada manusia yang berada di sebelah Taehyung.

Park Jimin

° • ° • ° • °

"Weyh mende siak,nub sial laki ni"

"Bukan dia bongok,kau tu nub.Kau jaga aku"

"Weyh weyh jaga aku.Enemy kat depan sial"

"Tak perlu ke kau bak carut kat aku"

"Babeyh kita banyak ketinggalan score"

"Heeyoung tembak dia weyh"

"Rasakan lorh"

"Bij aku dapat MVP HAHAHA"

"Mana aci siak.Ah tak de tak de round 2"

"Weyh kul tujuh petang dah.Bye,takot ada yang jadi binatang kat rumah kalau aku balik lewat"Seoyeon segera mengemas dan membuka langkah untuk pulang ke rumah.

"Fuh cam drama siot,lampu jalan kelip-kelip,lorong gelap and tak ada orang.Lepas ni ada orang rogol aku ke?"Seoyeon mengambur ketawa besar

"Kau memang nak orang rogol kau ke"Suara garau kedengaran di belakang.

Ala bodoh punya perempuan.Memang sah-sah lah ada penjahat kat sini.Seoyeon menepuk dahinya dan kaki membuka langkah untuk lari.

"Woi apahal lari,belum habis nak ngorat ni"Lelaki tu mengejar Seoyeon.

"Babi,babi,babi"Carut Seoyeon beberapa kali.

"Gotch ya"Lelaki itu menarik beg Seoyeon.Perlahan-lahan dia berpusing ke belakang dan wajah lelaki tersebut kelihatan.

"Jimin?"

"Asal"

"Muka cam ni nak rogol aku pfft"Seoyeon menutup mulutnya,tahan gelak katanya.

"Kau ingat muka inesen cam aku tak tengok porn?"Kening sebelah di angkat

"What the hell.Setakat nak cakap macam tu baik aku blah.Malas nak melayan.By the way,stalk aku ke?"Kali ini kening kiri Seoyeon di angkat.

"Stalk kau?Pfft,daripada aku stalk kau baik aku tengok porn.Dapat faedah"Jimin menyeluk tangannya ke dalam poket seluar.

"Dasar pervert"Seoyeon berpusing ke belakang dan rumahnya dituju.

°•°•°•°

░ 𝙫 𝙤 𝙩 𝙚   𝙥 𝙡 𝙚 𝙖 𝙨 𝙚   √
░𝙘 𝙤 𝙢 𝙢 𝙚 𝙣 𝙩   𝙥 𝙡 𝙚 𝙖 𝙨 𝙚 √
░𝙨 𝙥 𝙚 𝙘 𝙞 𝙖 𝙡  𝙩 𝙝 𝙖 𝙣 𝙠 𝙨  ♡


𝐄 𝐍 𝐄 𝐌 𝐘Where stories live. Discover now