İki gündür iyileşmek için dışarı çıkmıyordum.Şu an kendimi daha iyi hissettiğim için yeni okuluma gidecektim.
Kısaca kahvaltı yaptıktan sonra duş alıp evden çıktım.
Kendimi boşlukta hissediyordum.Her gün taehyung'u görmek için deliren çocuk şu an ondan uzaklaşıyordu.
Böyle olacağı aklıma asla gelmezdi.Ondan uzaklaşmak benim için zordu.
Onu uzaktan izlemek bile bana yetiyordu.
Pek şanslı birisi olmadığım için karşılık alamamıştım.Oysa ki ben ikimizin yerine de severdim.
Olmamıştı işte,sevmemişti beni.
Okula geldiğimde amfiye girip köşe bir yere oturdum.Hoca gelene kadar uyumak için kollarımı masaya yaslayıp başımı yerleştirdim.
Zamanın nasıl geçtiğini bilmiyordum.Bana 2 dakika gibi gelen süreden sonra saçlarımda eller hissetmiştim.Hayal gibiydi,ama güzel hissettiriyordu.
El saçlarımdan çekildiğinde huysuz şekilde mırıldanıp kafamı çevirdim.
"Jungkook uyan"
Tanıdık gelen sesle aniden kafamı kaldırdığımda gördüğüm kişi ile ağzım açık kalmıştı.
Karşımda taehyung bana gülümsüyordu.
Hala rüyada olmalıydım."Sen nasıl burdasın"
Kalçasını sıraya yasladıktan sonra kollarını birleştirdi.
"Yugyeomu tehdit etmiş olabilirim"
Ağzının yayını sikeyim yugyeom.
Ters bir bakış attıktan sonra yerimden kalkıp arka sıralardan birisine geçtim.
İnadına mı yapıyordu bilmiyorum ama gelip yanıma oturmuştu."Neden bunu yapıyorsun bana.Acı mı çektirmek istiyorsun?"
Kafasını olumsuz anlamda sallayıp biraz daha yaklaştı.
"Her şeyi telafi etmek istiyorum"
•
Nasıl birleştireceğini bilmeyen bir adet yazar bırakalım buraya :(
YOU ARE READING
Library // Vkook Texting
FanfictionPinklover Saçlarına dokunmak için herşeyimi verebilirim •Tamamlandı