Fakültenin bahçesinde diğer blok ders başlamadan önce yemek yemek için oturabileceğim bir yerde yemek yiyordum.
Yanımda yeni tanıştığım hoseok vardı.
Çok enerjik birisiydi ve turuncu saçlarıyla ilgi çekici birisiydi."Demek buraya yeni nakil oldun jungkook"
Yemeğimden bir ısırık daha alıp onu onaylamıştım.
"Evet hyung bazı sebepler buna zorladı"
Gözlerine yerleşen merakı görmüştüm, tahmin ettiğim soru gelecekti.
"Sebebini merak ettim"
Bir saniye duraklamıştım.Yaşamak kadar anlatmak da insanı zorluyordu.
"Birini seviyorum hyung ama karşılık alamadım ve başka olaylar da oldu"
Üzgün bir ifadeyle elini elimin üstüne koymuştu.
"İstersen onu güçlü kollarımla dövebilirim"
Kolunu büküp kaslarını göstermişti.
Kıkırdadığımda bakışlarımı karşıya yönlendirdiğimde taehyung'un soğuk bakışlarına rastlamıştım.
Gülüşüm solduğunda hoseok hyung ne olduğunu anlamamış gibi yüzüme bakmıştı.
"Hyung dersim başlamak üzere sana afiyet olsun"
Kısaca veda edip fakültenin içine doğru ilerlemeye başlamıştım.Elimi yüzümü yıkamak istiyordum.
Lavaboya girdiğimde kimse yoktu.
Yüzümü yıkadığımda peçeteyle kurulayıp çıkmıştım.Amfiye doğru ilerlerken bileğimden tutulduğumu hissetmiştim.
"Ne yapıyorsu-"
Bakmak için arkama döndüğümde taehyung olduğunu görmüştüm.
"Yanına oturan turuncu kafadan uzak dur.
Onun hakkında iyi şeyler duymadım"Bileğimi bıraktıktan sonra bana söz hakkı tanımadan gitmişti.
Onun hakkında ne duymuştu?
-
pinktae: En başından bunları yapmam
hataydı.-Yorumlar kapatıldı-
YOU ARE READING
Library // Vkook Texting
FanfictionPinklover Saçlarına dokunmak için herşeyimi verebilirim •Tamamlandı