Hai semua ok jom sambunggg....
Semasa ali sedg berckp tiba tiba...prankkkk tembak berbunyi.......tembak tersebut terkana pada lengan ali alicia yg melihat berasa terkejut ...
Alicia: ali!??!!!
Ali: errghhh * ejen geetha salh tembak aku juga kena x per ikut plan* aduhhh alicia sakit ...( ali pura pura mengis nk yakin kan alicia)
Alicia: ali!??!! Siapa kau knp kau tembak bf aku hah!??!!( alicia mula marah)
??: hahah ....
Ali: err* dia ckp aku bf dia wow gembira nya*
Alicia terus berlawan dgn org tersebut dia menyepak dan berlwan ....
Ali: alicia dh lah ...
Alicia x hiaru kan ali semasa dia nk menyempak org tersebut tiba tiba....Alicia: hah ejen leon!?!! ( ejen leon menhalang alicia dri terus berlwan)
Ejen leon: berhentiii alicia!?!
Alicia: hah tpi knp!?
Tiba tiba...lampu terbuka...Semua: kejutannnn??!!!!!!! Woooow!???!!!??!!
Alicia: hah!? Apakah!?( alicia pelik apa yg jdi sebenarnya)
??: silap aku main main takdi hahah apa pun taniah alicia kau dh buktikan !?
Alicia: hah ejen bakr!?! ...apa semua ni!?
Ali: err alici sebernaya aku yg plan semua ni aku nk tengok kesetian kau kat aku jeerr✨😉😊
Alicia: hah apa !?! Ali kalau kau nk thu aku setia ke x x payah buat aku sampai kena lwan kau thu aku risau kau !?!!!( alicia macam nk je tumbuk muka comel ali haiii nasib comel. Ali)
Ali: haha sorryy erghhh sakit....
Alicia: alii..ejen geetha ali cedera..!??( risau)
Ejen geetah: er ali maaf saya tertembak kamu mari saya rwat ....
( selepas ali di rawat )
Alicia: macam mana ok!?
Ali: ok je aku kan kuat 😏😉✨
Alicia: his poyo lak .....
Crish ;; hahah ali alicia ni x ada time x sweet tau sweet je memanjg ...
Jet: tulah pasl....
( mereka pun gembira ..)
Selepas tu ali pergi ke taman akademik utk amik angin petangg)
Ali: ali rindu sangat mama?!( ali mengais tiba tiba iman muncul)
Iman: ali why you cyrr!?
Ali: ouh x ada apa lah aku rindu mama aku!?
Iman: ooo eje. Aliya!?
( mereka pun beborak tanpa mereka sedari ada yg melihat siapa lagi rudy lah)
Rudy: huuu aku kena bagi thu alicia ni aku nk thu juga dia cemburu x kalau ali dgn org lain hahsh ...Rudy mecari alicia
Rudy: alicia!??!!
Alicia: apa!?
Rudy: takdi aku pergi taman aku tengoj ali iman kan mersa je diaorg borak apa x thu tpi siap gelak lah * hrp jdi*
Alicia diam dia mula rasa cemburu ...tiba tuba...Bersambung
Nk thu apa jdi kena bava ok bye
YOU ARE READING
wait for me mr.agent 💙
RomanceIa tentang alicia dan ali sudh berumur 15 thun ....alicia mula nya benci kat ali tetapi sesuatu telah mengubah nya menjadi suka akn ali apa yg terjdi adakah mereka akn bersam or tidak 🤔🤔nanti kan nya ( dan ini bukan sambungan i just want you ok) F...