Hai so jom sambung ....
Alicia duduk dibilik nya dia mengais dia rasa kehilangan berat sekli dia nk terima yg ali dh tinggal kan dia ....
Alicia: ali...balik lah aku rindu kau 😭😭
( iman moon dan roza yg melihat alicia mengais x thu nk buat apa dh tiba tiba iman jumpa stu album )Iman: za... Mari sini tengok ni!?..
Roza: kau panggil aku za je hurmm ...apa!?/
Iman: hehe sorry ni album apa kata bagi alicia tengok kot boleh hilng kan. Rasa sedih dia!?....
( mereka pun membawa album tu kdp alicia yg dri takdi hanya lah memagais ...)
Moon: eerr alicia cuba tengok apa yg kitaorg bawa ni!?/..
Alicia: hrumm eh tu!? Album lama aku ...
Roza: hah jom tengok ...
( alicia membuka album tersebut dia tersenyum melihat gambar lama nya )
Iman: alololo cute nya kawan kita ni!?..
Roza: apa sal muka kau cam poyo hah naik motor dgn geng mamak maju hahahah ..
Alicia: his korg ...
( mereka melihat semua gambr sehingga lah mukesurat sebelah alicia terkedu melihat gambr tersebut tiba sahaja hti nya saya dan sedih sangat )......Alicia: ali......( itu sahaja dia dpt ungkapkan )
Iman: sabr ye alicia ....
Roza: ni time bila ni alicia!?...
Alicia:( mengelap air mata nya) oooo ni masa 2 thun lepas waktu tu kitaorg pergi rombongn dh petang kitaorg sehingah pantai cikgu bagi mandi so kitaorg pun mandi lah ....
Moon: awwww sweet nya alicia ali oiii knp lah aki single ...😂😩
Roza: sekurang nya kau ada zass dri aku seorng pun x nk humm...
Iman: sbr sbr hahah lawk lah alicia why you so seksi hah !?...
Roza: aah menguji keimanan ali bay hahah 😂😂🤣
Alicia: kau ni roza malu lah( alicia mula tutup muka nya )
Iman; haha nya ni masa bila ....
Alicia: ni masa f2 kitaorg masuk perduan yg cikgu suruh tu ....
Moon: aweeeeww sweeet lah 😍😉
Alicia: heheh tpi semua nya...😞hanya lah kenagan yg aku x lupa kan ...
Iman: alicia saya rasa baik awk rehat dulu .
Alicia: ok( alicia menutup album tu dia temanung).
Moon: eh alicia ni uncion ali bagi kan!? ...
Alicia: aah ....( alicia amik patung ti dan peluk sekuat nya)
Roza: err kiatorg keluar dulu kalau ada apa apa ckp tau ....
Alicia hanya diam ..dia duduk sahaja air mata nya jatuh ...sekali lagi dipipi pau nya .....Alicia: ali...kau lah org yg x akn aku lupa kan syg aku hanya pada kau ali balik lah aku rindu kau 😭😭😭😞
Alicia baring dan tertidur
Ditempat ali
Ali yg sedg lena dibuai minpi terjaga bila phone dia bunyi ....
Ali: laaaaa knp lah aku nk tidur kau bunyi ....
( ali angkat call tu).
Ali: helooooooo .....
...Bersambung
Hai semua ok x kali ninkalau x sorry tau sedih part ni 😂alicia syg beno dgn ali 😂 nk thu apa jdi kena lah baca ok bye
YOU ARE READING
wait for me mr.agent 💙
RomanceIa tentang alicia dan ali sudh berumur 15 thun ....alicia mula nya benci kat ali tetapi sesuatu telah mengubah nya menjadi suka akn ali apa yg terjdi adakah mereka akn bersam or tidak 🤔🤔nanti kan nya ( dan ini bukan sambungan i just want you ok) F...