Hai semua jom sambung....
Ali mengangkat phone nya dan menjawb panggilan ....
Ali; heloooo...
Jet: hah ali kau dh thu ..!?..
Ali; wht!?...
Jet: alicia dia very broken you no becaus you ..!? She say she very miss you!??..
Ali: srsli!?..aku pun rindu dia juga x sbr nk jumpa ...
Jet: ok lah tu je bye ..😂
Ali: hurm ok bye .Ali meletakan phone nya dikatil dia x dpt nk lelap sebb pikiir alicia dan lagu apa yg dia nk nanyanyi utk alicia..tiba dia pandg gambar alicia yg difrm kan ...
( gambar ni masa merwka balik sama ali nk amik gambar alicia dri belakang tpi kantoi sebb alicia pdg belakang...)
Ali: kau cantik alicia kalau lepas rambut aku rindu kau( tanoa dia sedari air mata nya mengalir)ali mengais rindu kan seseorg ...siapa lagi alicia lah 😂.
Sikp time ...
Hri demi hri berlalu kini tiba lah hari yg dinantikan oleh semua pelajar pt3 hari jumaat jamaun khas lah 😂Ali bangu. Tengahri pada hri itu kerna diaxsekokah encik gazali thu sebb ali ckp dia x beberapa sihat tpi jamuan pergi 😂
Sebb kan bosan dia pergi lah akademim jam pukul 3;30 dan nk oetang but dia stay nk oergi .....
Sikp perjalanan .
Sampai...Sesanpai je dia disana dia melihat ejen yg pergi jamuan tu sibuk dgn pakain dia nk tunjuk kata nya lagi lagi girl lah 😂ali pandg sekeliling nasib baik alicia x ada kalau x kantoi ....😂
Ali; cantik gak baju diaorg kalah aku 😂
Tiba ada yg tegur ali...
Jet: hai ali. ..
Ali; eh jet hai kau x tunjuk baju kau ke!?.
Jet: oo mals lah malm ni lah baru best 😂
Ali: ok ....( ali nampak muka khai pucat je )
Mika: err jet tlong aku boleh x!?..
Jet: apa;!?.
Mika: roza dia x thu nk pakai warna apa bagi kau dia cantik warna apa!?.
Jet: hurmm warna oren kememasan cantik ..
Mika: ok bagus tq jet ....
Mika pergi ..ali hanay menggelneg je ....
Khai: aku kau ok!?..
Ali; aku ok xsbr wey ...😂
Khai; bagus lah tu erghh( tiba tiba khai oengsan).
Jet&ali: khai!?!!!!!!!.... ( semua terkejut melihat khai pengsan)
Mereka pun rwat khai....Disituasi alicia
Alicia memegang baju dia cantik sangat tpi x cantik kalau ali x ada semua nya rasa sama je ...bert hati alicia bila ali x ada dia peluk baju tu sambil mengais dia rindu ali ...
Alicia: ali pls back to mee ali i very miss you ali pls ....( alicia mengais buk hal ali je dia pikir tpi hal malm ni dia nk kena nanyanyi tpi lagu x thu😂)Alicia: hurm lagi apa hah !?( alicia dh thu lagu apa dia pun bersiap utk jamuan mlm tu..)
Disutiasi ali
Khai masih x sedar dri nya semua risaua sebb dh pukul 6:40 khai x sedar tido ke pengsan ni😂Tiba tiba......
Khai: erghhh...Bersambung
So hai guys tq sebb baca my stroy ok kalau x ok sorry tau
YOU ARE READING
wait for me mr.agent 💙
RomanceIa tentang alicia dan ali sudh berumur 15 thun ....alicia mula nya benci kat ali tetapi sesuatu telah mengubah nya menjadi suka akn ali apa yg terjdi adakah mereka akn bersam or tidak 🤔🤔nanti kan nya ( dan ini bukan sambungan i just want you ok) F...