28 爱 : The Truth and Got Mad

182 38 9
                                    

❝ 스타는 연인을 넘어 ❞┌ 6th June 2020 ┘♡ 전장국 ♡

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❝ 스타는 연인을 넘어 ❞
┌ 6th June 2020 ┘
♡ 전장국 ♡

🌟





















*╔═══❖•ೋ° °ೋ•❖═══╗*🌟 CHAPTER TWENTY EIGHT🌟❛ The Truth and Got Mad ❜*╚═══❖•ೋ° °ೋ•❖═══╝*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*╔═══❖•ೋ° °ೋ•❖═══╗*
🌟 CHAPTER TWENTY EIGHT🌟
❛ The Truth and Got Mad ❜
*╚═══❖•ೋ° °ೋ•❖═══╝*

Ella Audrey bangun dengan menyedari dirinya tidak lagi berada di dalam bilik Jungkook. Dia segera bangkit, cuba mengamati sekeliling.

Bermimpikah dia semalam?

"Agh!" Belakang kepala ditolak kasar ke atas bantal. Entah kenapa dia rasa kecewa perkara semalam tidak terjadi. Dia ada berharap untuk lelap dalam pelukan lelaki itu sebelum ini. Selesa, hangat. Dengan wangian Jungkook lagi menusuk hidung, dia pasti akan liat mahu bangun.

Apakan daya, Ella Audrey sedar dia hanyalah seorang gadis pemalu, yang cuba menyembunyikan malu itu dengan bermain tarik tali. Siapa kata dia tak mahu perkara sebegitu jadi realiti? Hm, sedih.

Duvet tebal berwarna coklat muda diselak ke tepi dan langkah kaki diatur ke arah bilik mandi. Ella membersihkan diri dahulu, kemudian mengambil masa sedikit untuk menikmati suasana pagi di balkoni. Memang kalau kira jam sekarang, matahari sudah hampir tegak di atas kepala. Nak masuk waktu makan tengah hari dah.

Biarpun terpencil, tapi rumah besar ini rasa begitu nyaman. Cuma penghuninya sajalah tidak disangka-sangka boleh menghuni tempat tinggal setenang ini.

  Phiwitt...

Terdengar satu bunyi siulan dari arah belakang diselangi dengan gema pintu ditutup. Ella pantas berpaling ke belakang dan menamatkan sesi mengelamunnya. Mula-mula, dia fikir entah siapalah yang masuk sesuka hati. Bila dah tahu, dadanya diurut-urut perlahan.

Jungkook yang baru sampai terus duduk di atas katil. Dalam tangannya ada dulang makanan. Bukan satu, tapi dua.

"Good morning. Macam mana tidur? Did you dream of me?"

❪ COMPLETED ❫  🌟 ─  ❝ 스타는 연인을 넘어 ❞ | 蝴蝶 Healer Killer : Star Crossed Lover ♡Where stories live. Discover now