45 爱 : Jeon Jungkook Jr.

167 35 13
                                    

❝ 스타는 연인을 넘어 ❞┌ 23rd June 2020 ┘♡ 전장국 ♡

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❝ 스타는 연인을 넘어 ❞
┌ 23rd June 2020 ┘
♡ 전장국 ♡

🌟













*╔═══❖•ೋ° °ೋ•❖═══╗*🌟 CHAPTER FORTY FIVE 🌟❛ Jeon Jungkook Jr

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*╔═══❖•ೋ° °ೋ•❖═══╗*
🌟 CHAPTER FORTY FIVE 🌟
Jeon Jungkook Jr.  ❜
*╚═══❖•ೋ° °ೋ•❖═══╝*

   Tit, tit, tit...

Bunyi alat pengukur nadi kedengaran di telinga sebaik sahaja Ella membuka kelopak mata. Dia di hospital. Itu sahaja ayat yang terlintas dalam benaknya. Dari apa yang tersimpan dalam memori, dia dicekik oleh Luis sehingga pengsan. Sepatutnya tidak serius pun. Paling tidak, dia sekadar kehilangan nafas buat sementara waktu.

Namun ini, dia sendiri hairan mengapa dia ditempatkan di atas katil dalam sebuah wad peribadi. Pasti badannya memberi reaksi teruk disebabkan kejadian sebelum yang dia sendiri tidak ketahui. Mungkin...dia penat. Tekanan darah rendah. Mungkin.

Ella merenung siling buat seketika. Perhatiannya cuma teralih apabila terdengar decitan lidah seseorang. Kepala digerakkan ke kiri dan mata memandang bawah. Seorang jejaka, yang kelihatan tidak asing, sedang berdiri lebih kurang 3 meter jauh dari katil tempat dia berbaring. Jejaka itu menyilangkan lengan ke dada serta memakai kot doktor. Kaca mata bulat bertenggek setia di atas batang hidung.

Dia adalah Jungkook.

The other...Jungkook.

"Aku tunggu hampir enam jam untuk kau bangun. You're really that weak, aren't you? Kena cekik sikit pun dah pengsan macam nak mati."

"Awak bukan Jungkook," tiga perkataan ini sahaja yang Ella mampu keluarkan dari bibir. Suaranya kedengaran begitu lemah. Seperti berbisik tetapi keluar angin sahaja. Rasa takut menguasai diri biarpun dia tahu dia berada di tempat awam. Jejaka ini telah menipunya sekali, entah kali ini apa lagi yang dia mahukan.

❪ COMPLETED ❫  🌟 ─  ❝ 스타는 연인을 넘어 ❞ | 蝴蝶 Healer Killer : Star Crossed Lover ♡Where stories live. Discover now