part 1 ♣️

3.3K 146 124
                                    

××××נ.מ ג'יימי××××

הסתכלתי על השתקפותי במראה, על כל החבורות שיש לי בגללו, על כל הכתמים הסגולים כחולים שמכסים את גופי ואת עורי, בכל חלק על עורי אפשר למצוא אותם על הידיים, על הרגליים, בבטן, בחזה ובגב בכל מקום לכולם נגרמו בגלל איש אחד.

לקחתי את שפופרת המייק-אפ מהשידה מסתיר בעזרתה את כל הכתמים, אני לא רוצה שיחשדו ובגלל זה אני לא לובש בגדים ארוכים אז אני משתמש במייק-אפ, טשטשתי בעזרתו את כל החברות שנראות לעין על הידיים, הכתפיים והבטן התחתונה למקרה שהחולצה שלי תעלה, החלפתי בגדים במהירות ויצאתי מהבית לא רוצה להיות שנייה נוספת ולא נחוצה עם האדם שיצר את כל הפצעים הללו, אותו אדם שקורה לעצמו אבא שלי.

אז זה אני ג'יימי פוקס וזה הסיפור שלי, ההתחלה לפחות אז מי זה ג'יימי אתם שואלים, מי אני בעצם אז ככה.

אני ג'יימי פוקס אני בן 16 בעל שיער חום בהיר ועיניים סגולות בהירות גם הן, אני רזה והשרירים שלי לא מפותחים במיוחד, אני בכיתה י"א והלימודים רק התחילו אז אני מיואש, אני מצייר ומעצב הרבה קעקועים בעיקר כדי להעביר את הזמן ולהפסיק לחשוב, כפי שכבר הבנתם אבא שלי מכה וזה בגלל שאני הומוסקסואל, כן אנשים אני נמשך לגברים, האנשים היחידים שיודעים את העובדה הזאת בכל העולם הם אבא שלי ושני החברים הכי טובים שלי, לולה ומייסון, אני לא יודע מה הייתי עושה בלעדיהם, הם עזרו לי לעבור כל כך הרבה למשל בבית ספר, אתם מכירים את הילד הזה שמתעללים בו בלי סיבה?, אני כן, כי אני הוא, למזלי הם כמעט אף פעם לא מגיעים לאלימות פיזית וזה בזכות מייסון ליתר דיוק אח שלו, קונור, הוא נחשב למלך בבית ספר. אחרי כל זה אתם בטח שואלים 'רגע איפה אמא שלו?', אמא שלי חלתה כשהייתי בן 12 ומתה שנתיים לאחר מכן כשהייתי בן 14 זה היה בערך הזמן שאבא שלי התחיל להכות אותי רק שמאז שיצאתי בפניו מהארון יש לו תירוץ...

אבל דיי עם האווירה העצובה כי אנחנו מתחילים את הסיפור שלי אז בלי עיכובים נוספים אני גאה להציג את הסיפור שלי.

×-×

כשיצאתי מהבית פתחתי את הטלפון שלי ותקשרתי ללולה, אחרי שלושה חיוגים היא ענתה "בוקר טוב ג'יים" שמעתי מהצד השני "בוקר לול (lol)" צחקקתי כששמעתי את הצעקות שיש ברקע "אני בדרך תתארגני" אמרתי מודיע ללולה שאני עוד מעט אצלה "אוקי ג'יים אבל סתם שת-" היא התחילה לומר אבל צעקה קטעה אותה "לולה! אמא! ניקו נוגע לי בדברים" שמעתי את הקולה החמוד של סטייסי אחותה הקטנה של לולה "יופי סטייסי את לא רואה שאני בשיחה?!" לולה צעקה עלייה בחזרה ואני רק צחקתי רגיל לזה כבר.

לולה כמוני בת 16 יש לה שני אחים קטנים סטייסי בת 10 וניקו בן 7 ובואו נגיד שללולה אין יותר מידי סבלנות בשבילם, "לולה הוא נכנס לך לחדר!" צחקתי יודע שעכשיו הם אבודים.

נקמה של בייביWhere stories live. Discover now