Part 1

85.6K 271 54
                                    

Abg Rahim Otai

Cerpen ni tiada kena mengena dengan sesiapa cuma imaginasi aku. Ok kita mulakan story.......

Aku adalah seorang suami yang berusia 38 tahun. Nama aku Farid, Mempunyai seorang isteri yang lurus bernama Sarimah. Isteri aku berumur 36. Aku nikahinya ketika dia berumur 20 tahun. Bermakna dah 16 tahun aku berkahwin. Perkahwinan aku seperti orang lain juga namun isteri aku memang tidak kuat cemburu. Pernah dia bertemu condom di poket seluar aku tapi dia tidak pernah bertanya. Baik bukan.. aku mempunyai 4 orang anak yang paling tua sudah berusia 15 tahun, 13, 10 dan 8 tahun. Tiada cadangan untuk menambah bilangan anak memandangkan ekonomi aku tidakla sestabil mana. Aku bekerja sebagai seorang driver van kilang. Pernah juga aku dapat beromen dengan gadis kilang dan bini orang. Mudah cuma bagi sedikit saguhati. Cuma batang aku ni takdela saiz mega. Saiz orang melayu 5 inci tapi sedikit tebal. Sedap mendayung orang cakap. Aku pulak jenis peramah maka mudahla dapat gadis gadis dan bini orang untuk dibaham. Jika ada duit lebih aku bawa ke hotel budget kadang-kadang on dalam van je. Aku juga pernah tido dengan bini orang masa laki dia takde. Boleh dikatakan dalam dua minggu sekali aku akan dapat mangsa.

Kini bila aku menonton video tukar pasangan di twitter aku rasa bernafsu. Teringin juga melihat isteri aku dikerjakan oleh stranger. Cuma aku tak tahu siapa yang aku nak ajak. Perancangan aku mula berjalan bila isteri aku mengadu badan dia letih-letih dan masuk angin. Aku mencadangkan agar tukang urut lelaki untuk mengurutnya. Pada awalnya dia menolak sebab dia segan. Yelah yang nak mengurut ni lelaki. Tapi aku bagi galakan lagipun ada lelaki yang pandai mengurut nanti abang cari ujar aku pada isteri aku. Takde tukang urut perempuan ke bang, isteri aku Salmiah memandang aku. Aku hanya tersenyum, takpe nanti abang carik kalau abang tak jumpa abang cari tukang urut lelaki boleh.. isteriku tersenyum hambar.

Apabila aku terbaca di fb ada seorang tukang urut otai yang mengurut perempuan aku teringin nak mencuba. Nak plak bila aku baca testimoni yang suami kepada isteri yang diurut mengucap terima kasih kepada si tukang urut yang isterinya rasa lega selepas diurut. Aku mengambil nombor wassup tukang urut otai yang bernama Rahim berumur 54 tahun. Seorang lelaki melayu yang nampak muda dari usia sebenar. Tanpa memberitahu bini aku. Aku cuba untuk deal dengan tukang urut otai ni.

Aku: Assalammualaikum tuan,

Abg Rahim: waalaikummussalam

Aku: abg tukang urut kan?

Abg Rahim: ye saya.

Aku: saya baca kat fb tentang tuan tu yang saya wassup tuan

Abg Rahim: ok tuan. Ada apa2 yang boleh saya bantu?

Aku: Abang boleh urut perempuan ke?

Abg Rahim: dua dua abg boleh urut tapi kepakaran abang urut perempuan..

Aku: oh memang nak suruh urut isteri saya. Badan dia sakit-sakit ada banyak angin dalam badan. Nafsu pun kurang.

Abg Rahim: oh ya ka, isteri dah berapa umur?

Aku: 36 bang...

Abg Rahim: muda lagi tu, orang cakap masih bergetah. Takpala nanti saya tengok. Nak saya datang rumah ka atau tuan datang rumah saya.

Aku: abang datang rumah saya la... berapa harga urut bang?

Abg Rahim: urut badan rm70 satu jam, urut badan dan batin rm100 dua jam. Batin tu termasuk Nak bagi mantapkan payu dara, bagi adjust faraj tu lebih ketat, bagi naikkan peranakan dengan bagi adjust pungkok tu lebih padu.

Aku: oh ok tu bang. Kena dengan harganya.

Abg Rahim: anak ada berapa?

Aku: 4 orang bang

Abg Rahim: kalau abg tanya sesuatu yang privasi boleh tak?

Aku: boleh bang. Abg tanya je la apa2 kot saya boleh jawab saya jawab. Saya open bang. Tak kisah

Abg Rahim: kalau main bini reaksi macam mana?

Aku: bini saya ni macam segan2 bang. Dah kahwin pun macam pemalu sikit. Dia xnak lelaki yang urut. Dia nak perempuan yang urut. Tapi saya x carik pun tukang urut perempuan saya cari abang. Hehehe

Abg Rahim: oh kiranya bini tuan ni kurang rangsangan seks la ni. Takpe tuan nanti saya ajar tuan teknik-teknik merangsang isteri. Isteri tuan masih muda. Rugi kalau bersara awal hehehe

Aku: hahaha.. baik tuan.

Abg Rahim: tapi tuan. Dia macam macam kena buat tu. Kena korek bagai tuan ok ke? Bahagian batin ni x cukup sekadar urut dia kena jolok bahagian dalam faraj tu nak tarik bahagian biji kelentit tu. Tuan ok ke?

Aku: saya ok je tuan. Kalau isteri saya x selesa tuan pandai2 la buat apa2 bagi dia selesa.

Abg Rahim: ok tuan, tahulah saya nak buat apa nanti. Kalau tuan sporting dan open. Syukurlah saya. Takut tiba2 tuan beduk saya dari belakang pulak nanti.

Aku: iskk... takdela tuan. Tuan buatla apa pun kat isteri saya. Saya bagi greenlight kat tuan. Takut dia mintak plak nanti.

Abg Rahim: kalau isteri tuan minta saya bagi. Hehe.. bolehke tuan..

Aku: (stim dah dalam seluar) boleh je tuan. Jangan keluar no 5 plak dah le hehe

Abg Rahim: hehehe... kalau time subur dia jadi tu hehe...

Aku: hahaha... ok tuan

Abg Rahim: bila tuan nak saya urut orang rumah tuan tu.

Aku: hari jumaat malam boleh?

Abg Rahim: boleh tuan saya free time tu. Tuan nak urut badan dan batin ye.

Aku: ye bang. Jumpa hari jumaat nanti.

Abg Rahim: ok beres tuan

Pov Abg Rahim

Abg Rahim senyum. Sorang lagi bini orang yang mungkin dia dapat test drive. Untung jadi tukang urut perempuan ni. Abg Rahim lebih suka urut bini orang daripada anak dara dan janda. Majoriti anak dara yang diurut dah tiada dara. 7-8 tahun dia dalam bidang urut ni dah beratus orang yang dia dah test drive. Ada yang sampai 7-8 kali ulang mengurut dengan dia. Maybe sedap dapat rasa batang 7 inci dalam lubang puki dan jubo. Abg Rahim memang kaki jubo. Seboleh-bolehnya perempuan yang dia urut bukan setakat puki yang hendak ditala sudah pasti dia akan cuba menujah batang segemnya dalam lubang jubo perempuan. Dia tahu cara untuk merangsang perempuan. Maklumla berpengalaman. Bukan sorang dua dia dah ratah.. ramai... mungkin ada dalam kalangan customer dia tu mengandungkan anak dia. Majoriti dia main dia pancut dalam. Ada juga si suami yang tolong booking abg Rahim untuk isteri mereka masing-masing.

Jumaat malam..

Selepas diberitahu alamat melalui maps yang diberikan oleh Farid. Abg Rahim telah sampai di alamat rumah Farid dan isterinya. Abg Rahim menekan loceng. Sejak dari rumah lagi dia dah bersedia dengan meminum akar kayu dan pebagai herba untuk bertahan lama. Maklumla jika bertuah pada malam ini dapat la dia mencelup batang segemnya dalam lubang puki bini Farid. Abg Rahim sampai di depan pagar rumah Farid.

Besar juga rumah dia ni. Seorang lelaki keluar berkain pelikat tanpa baju. Nampak macam masih muda. Assalammualaikum,
Waalaikummussalam... Farid membalas sapaan daripada Abang Rahim.

Farid: abg Rahim ke ni?

Abg Rahim: ye saya tuan Farid..

Bersambung.....

Abang Rahim OtaiWo Geschichten leben. Entdecke jetzt