Part 4

50.8K 231 31
                                    

Abg Rahim Otai Part 4

Abg Rahim memakai tuala yang diberi oleh Zarina dan mereka berdua ke dapur. Kelibat suami Za tidak kelihatan mungkin dah tidur agaknya. Zarina memanaskan lauk yang dimasak petang. Abg Rahim makan dengan berselera seperti rumah sendiri dia buat.

Selesai makan abg Rahim mendukung Zarina masuk ke bilik. Lantas Zarina menarik tuala Abg Rahim yang telanjang bulat mendukung Zarina. Kedua-dua kemudiannya menuju ke bilik air untuk meneruskan aksi intim mereka.

Wajah Zarina kelihatan sangat ceria dan gembira. Gersang di deltanya sudah terisi dengan air mani sang tukang urut yang lebih gagah berbanding suaminya. Za memeluk abg Rahim dan mengucupnya tanda terima kasih......

Urghhh... urghhh... urghhh... jam dah 2 pagi sepasang manusia di atas ranjang masih berpeluh di atas katil mencapai nikmat seksualiti masing-masing.. Rambut Zarina kelihatan serabai dengan keringat membasahi wajah dan badannya. Lubang pukinya becak dengan air mani yang melimpah keluar.. Abg Rahim pula masih gagah mengayuh batang pelir hitamnya hingga ke pangkal koneknya. Bau hamis air peluh dan mani sungguh kuat dan menimbulkan perasaan erotis kedua-duanya.

Round ketiga ni masih berjalan. Abg Rahim menguak kangkang Zarina agar lebih lebar. Posisi bareback yang menjadi kegemaran abg Rahim selain doggy. Tetek Zarina merah dengan kesan gigitan. Air mani yang dah tertanam di dalam lubang puki menjadi pelincir. Abg Rahim betul-betul menggunakan kesempatan mengerjakan bini orang ni dengan sungguh-sungguh. Cuma abg Rahim masih lagi tidak menjolok lubang jubo Zarina. Kesempatan itu mungkin akan tiba kejap lagi.

Tetek Zarina terbuai-buai dihenjut dengan ganas oleh abg Rahim.

Abg Rahim: sayang, abang nak pancut dalam lagi ni...

Zarina: pancutlah bang... za nakkan anak abang..

Abg Rahim: betul za nak anak dengan abang..

Zarina: betul bang.. erghhh.

Abg Rahim melajukan hentakan... argggghhhh... abg Rahim menghamburkan air maninya ke dalam lubang puki Azman. Abg Rahim menarik nafas lega... Zarina memeluk pinggang abg Rahim dan baring di atas dada abang Rahim yang berbulu lebat.

Abg Rahim bangun telanjang... membuka pintu bilik yang dikunci tadi. 3 round dia mengerjakan bini Azman.. letih rasanya.. Zarina sudah pun lelap keletihan. Abg Rahim keluar dari bilik tidur master menuju ke dapur untuk membasahkan tekak. Koneknya terbuai-buai layu namun masih gagah. Dia meninjau bilik tetamu yang menjadi tempat tidur suami Zarina.

Azman sudah pun lelap dengan hanya memakai kain tanpa baju. Abg Rahim senyum.. Azman oh azman ada bini lawa body superb tak pakai.. last2 aku yang rasmikan... Abg Rahim kembali ke katil baring di sebelah Zarina dan cuba melelapkan mata. Lampu sengaja dibuka tak ditutup agar Azman dapat melihat hasil kerjanya malam ni bersama isterinya.

Jam 6.30 pagi Azman bangun untuk bekerja. Dia pulas tombol pintu dengan perlahan untuk tidak mengejutkan pasangan yang tidur di atas katil. Lampu tidak ditutup kedua pasangan tersebut tidur dalam keadaan telanjang.

Dia mendekatkan dirinya ke arah isterinya. Azman membelek leher isterinya yang merah berbekas kesan gigitan. Tetek isterinya juga penuh dengan love bite. Puki bininya juga kelihatan kemerahan. Lubangnya sedikit ternganga menandakan telah ditebuk oleh batang segem abg Rahim.

Mata Azman beralih ke arah abg Rahim yang nyenyak tidur. Badannya sedikit gelap tubuhnya kekar ada sedikit perut. Namun yang menarik perhatiannya adalah batang hitam tegap abg Rahim yang masih kelihatan gagah walaupun sedang tidur.

Jika diikutkan hatinya mahu saja dia tendang bininya jatuh bawah katil dan blowjob batang abg Rahim sampai pancut. Matanya masih memandang geram... Azman menolak pintu almari baju dan mengambil baju seluar hitam dan tie. Sempat juga dia mengenggam batang Abg Rahim yang menujah puki bininya.

Abang Rahim OtaiWhere stories live. Discover now