"Evet avcı!"
"Ne yapacağız peki bir fikrin var mı?"
"Tek bir şey geliyor aklıma"
"Ney?"
"Hiç bir şey belli etmeyeceğiz.Normal güçsüz insanlar gibi davranacağız."
"Bunu yapmamız çok zor ama Alara"
"İyi bir planın var ise söyle "
"Öldürmek kısa çözüm"
"Bende düşündüm öldürmeyi ama eğer burada 1 avcı var ise dahası da vardır"
"Of yanı çelimsiz,sıska güçsüz hiç bir şey yapamayan insanlar gibi davranacağız"
"Bir süre en azından.Çünkü bu gaye denen avcı yan blok da ve sürekli de bizi izleyecek.Bak sana benim vampir miyim diye anlamak için tepsinin altına mine çiçeği sürmüş.Tabi elim yasa da belli etmedim.Ama bizden şüpheleniyor"
"Kesin şüpheleniyor baksana kapıda sürekli soru sordu.Ya gel hiç insan gibi davranmayalım öldürelim"
"Berkay sevgilim onu öldürmesi kolay ama ya arkasında bir sürü avcı var ise.Önce onu izlememiz lazım.Çaktırmadan yanındakilerin avcı olup olmadığını öğreneceğiz.Eğer gaye tek avcı ise onu öldürürüz.Tamam mı?Ama önceliğimiz biraz sabırlı olup insan gibi davranmamız"
"Bu benim için aşırı zor bir şey olacak"
"Ne yazık ki benim içinde çok zor olacak.Olabildiğince gözleri önünde kan içmeyeceğim.Ve dışarıdan beslenmeyeceğim"kan dediğimde berkayın yüzünü buruşturmuştu.
"Şimdi sen git kendi sürüne haber ver.Belki onların orada da avcılar olabilir.Bu kitap da ki kolyenin resmini çek ve onlara at.Bu kolyeyi takan kişileri eğer görürlerse normal insan gibi davransınlar"
"Peki melezcik"diyerek cebinden telefonunu çıkartıp remini çekti.Ve hepsine fotoğrafı yollayıp dediklerimi bir bir söyledi.Onlardan onay geldiğinde başımı kaldırdı "Tamam onlar da bunu gördüklerinde normal insan gibi davranacaklar"
"Çok güzel bende ege,eylül,yağız ve çetine haber vereyim"
"Alara dur."
"Niye?"
"Çetine haber vermene gerek yok."
"O ne demek Berkay.Tamam çetini sevmiyorsun anladım ama arkadaşımı uyarmalıyım"
"Tamam uyarma demiyorum ama ben onu uyarırım.Zaten önceden az çok konuşmuşluğumuz da var"bana bu halleri çok değişik geliyordu.Çetin konusu geçtiğinde yüzü aniden sinirleniyor ve benim konuşmamı engelliyor.
"Ya sen bu kıskançlığı hani aşmıştın.Hani deneyecektin"
"Aşkım bir tanem deniyorum ama gerçekten.Ben zaten Çetinle bir şey konuşacağım o sırada söylerim"hiç inandırıcı gelmedi ama dediğini kabul ettim.
"Peki ama eğer uyarmaz isen ben bizzat yanına giderim ve yüzüne söylerim"
"Of alara tamam uzatma hadi git hazırlan"
"Nereye?"
"sürpriz"
"Tamam da nereye gideceğimizi söyle de ona göre hazırlanayım"
"Klasik giyin,açık giyinme"
"Bir dakika sen bana açık giyinmeme karışmayacaktın ?"
"Ya of nereden dedim ben denerim lafını ya.Sürekli bana hatırlatacak mısın?"
YOU ARE READING
Melez Kız / Dönüşüm
VampireAnnesi hilal kurtlarından babası melez olan bir ailede doğan iki ikiz çocuk. Biri melez diğeriyse soyları neredeyse bitmiş olan hilal kurtlarından...Aileleri düşmanlarından kaçmak için izlerini kaybetmek için sürekli ülke, ülke gezerlerdi. Ve çocukl...