İŞLER KARIŞIYOR...

3.8K 206 54
                                    

Gördüğüm o rüya hatta o kabus gerçek gibiydi.Artık çok olmaya başladı bu melisa.Gördüğüm o rüya tekrar aklıma geldiğinde gözlerim yine dolmaya başlamıştı.Koşmayı bırakıp yanımdaki banka oturdum.

Gözlerimi kapattığımda o gün geliyordu gözlerimin ününe.Kendi ellerimle en yakın arkadaşımı öldürdüm.Kardeşim dediğim insanı öldürdüm.Eğer o gün insanlığımı kapatmasaydım bunlar olmayacaktı.O burada yanımda olurdu.En azından yaşıyor olurdu.Aptal Alara aptalsın sen.Hatta aptal değilsin sen bir KATİLSİN!Sadece arkadaşlarını değil sen o insanlığını kapattığında bir sürü insanın canını aldın.Ben sayıp söverken biri yanıma gelip oturmuştu.Yerde olan kafamı kaldırmadım.Zaten insan değildi.Kurttu.Ama Berkay değildi.Kurt kokusu nedense bana çok tanıdık gelmişti.

"Çok düşüncelisin melez kız" dediğinde yerde olan kafamı kaldırıp ona baktım da şok olmuştum.Bu..O çocuktu. Berkayla küs olduğumuz da  gittiğim bardaki çocuk neydi adı?Bana dikkatli bir şekilde baktığında ağladığımı anlamıştı.

"Sen ağladın mı?" Dediğinde hemen kendimi toparladım.Ve derin bir nefes aldım.

"Yoo ağlamadım şey .." ismini unuttuğum için duraksamıştım.

"Bahadır" dediğinde hatırlamıştım evet ismi bahadırdı.

"Hayır ağlamadım bahadır sadece ... biraz düşünceliydim o kadar"

"Hm anladım" diyerek arkasına yaslandı ve gözlerini kapatarak derin bir nefes aldı. "Senin burada ne işin var melez kız"

"Anlamadım"

"Neden buradasın burada genellikle kurtlar takılır"

"Melez olduğuma göre yarı kurdum demi?"

"Ah evet ama yarın vampir. Bu da kurtları kışkırtıyor"

"Sen neden buradasın peki"

"Burası benim yerim.Burada olmam gayet normal.Sürümle burada takılıyoruz."

"Sürün mü?"

"Evet sürüm neden bu kadar şaşırdın ki? Beni normal safkan bir kurt mu sandın? Eğer öyle sandıysan çok kırıldım melezcik"

Bana melezcik deme"

"Hey hey sakin.İstersen şu melez yüzünü sakla insanlar var" dediğinde melez yüzümün çıktığının farkında  bile değildi.Gözlerimi kapatıp sakinleşmeye çalışıyorum.Neden birden bu kadar sinirlenmiştim ki?Gözlerimi açtığımda Bahadırın bana baktığını gördüm.Mavi gzlerini benim gözlerime kenetlemişti.Ama bu yaptığı nedense kurt tarafımı rahatsız etmişti ve gözlerimi kaçırmama neden olmuştu.

"Anlaşılan kurdun çok güçsüz" dedi gülerek.Ama ona cevap vermedim çünkü haklı benim vampir tarafım baskın kurt tarafım baskın değil ve güçsüz.

"Neyse sonra görüşürüz." Diyerek yanımdan kalktı.Benden bir kaç adım uzaklaştık ve sonra durdu ve tekrar bana döndü. "Kısa bir süre sonra zaten çok görüşeceğiz."dedi ve benden uzaklaştı. Ne demek oluyor bu?Kısa bir süre sonra... Ah saçmalıyor.Kendi iç sesimle tartışırken boğazımın kuruduğunu fark ettim.Ben ne zamandan beri kan içmiyorum ki?

******************************

Berkay dan.

Arabayı sürerken bir yandan da Alarayı düşünüyordum, gözümün önündeki hali bir türlü gitmiyor. Can dostunu ne kadar sevdiğini gözlerimle görmüştüm. Onu kendi eliyle öldürmek ve bunu bilerek yapmamak çok kötü bir duygu olmalıydı. Vampirler insanlığını kapattığında hiç bir duygu hissetmezler ama sonra duygularını geri kazandıklarında çok kötü oluyorlar.Böyle düşünürken birden aklıma okul gelmişti.Yine asmıştık bu günde.Kendi kendimle tartışırken karşı şeritten bir araba sesi duyduğumda arabamı kontrol altına almıştım.Virajlardan dönerken kafam dahayla Alaranın söylediklerini düşüyordum.

Melez Kız / DönüşümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin