EBEDİ UYKU

3.1K 198 20
                                    


Berkay dan

Yaklaşık üç saattir. Tunç içeride Alaraya büyü yapıyordu. Ama şuana kadar bir şey söylememişti. Ege, Tunç ve Demir işkence etmekten sıkıldıkları için yukarı yanımıza gelmişlerdi. Demir kızından bir haber olup olmadığını sormuştu. Ama aynı cevabı duyduktan sonra geri Çetinin yanına gitmişti. Çetinin acı dolu bağırmalarını duyabiliyordum. Onun için çok kötü planım vardı.

"Berkay"

"Berkay"

"Hey" bizimkilerin sesini duyduğumda derin düşüncelerimden sıyrıldım ve onlara baktım.

"Efendim"

"Oğlum daldın gittin"

"Üzgünüm"

"Bak Alara iyi olacak. Uyanacak. Hadi sen de git biraz dinlen. "

"Bu durumda nasıl dinlene bilirim. Emre "

"Tamam da Alara artık burada. Git üst katta dinlen. Uyandığında sana haber veririz "

"Hayır o uyandığında yanında olacağım"

"Küçük kurt"Ne var Sarp. Şuan seninle kavga edecek durumda bile değilim.

"Efendim. "Diyerek ona dönmüştü.

"Bence sürünü dinle. Git dinlen kaç gündür uyumuyorsun "birden beni mi düşünmeye başladı. İlk gün bana saldıracak adam şimdi beni mi düşünüyor. Bakışlarımdan anlamış olmalı ki. "Alara için söylüyorum. Seni böyle gör istemez"dediğinde nasıl göründüğüm hakkında hiçbir fikrim yoktu.

"Uykum yok."

"Bak." dedikten sonra ciddi bir şekilde durdu. "Aşk insanı kaybettirir. Sağlıklı düşünme yetini kaybettirir. Fakat şunu unutma sağlıklı düşünmek zorundasın. Sen şuan yiğenimi ne kadar sağlıklı bir şekilde görmek istiyorsan o da uyandığında seni öyle görmek ister. Şimdi lafımı ikiletmeden çık üst kata uyu merak etme ben seni uyandırırım. "

"O uyandırma dövmek gibi olmaz değil mi?"

"Eğer şuan üst kata çıkıp dinlemez isen şimdi onu yaparım" dediğinde gözlerim istemsizce büyümüştü. Ama uyumak istemiyordum. Başımı olumsuz bir şekilde salladım. "Hayır burada duracağım. Dinlenmek isteyen gitsin dinlensin "Sarp bir şey söylemeden yanıma geldi ve benim yakamdan tutarak üst kata götürmüştü. Kapıyı açıp beni Alaranın odasına atmıştı.

"Dinlen dedim lafımı ikiletme"

"Ya sen neden beni düşünüyorsun ki"

"Seni düşünmüyorum kurt bozuntusu. Alara için yapıyorum. O seni böyle görmek istemez. Şimdi git yat dinlen "dedikten sonra odadan çıktı. Ya sabır diyerek arkamı döndüğümde kapının kilitlenme sesini duymuştum. Şaka demi? Hızla kapıya doğru gittim. Açmaya çalıştım. Lan gerçekten de beni odaya kapattı ya.

Yavaş adımlarla Alara nın yatağına doğru ilerledim. Yatağa oturduğumda Alara ile bütün anılarım gözümün önüne geliyordu. O zamana dönmek için her şeyimi verirdim. Kafamı yastığa koydum ve gözlerimi kapattım. Gözlerimi kapattığımda bu eve gizli bir girdiğim anı gözümün önünde canlandı.

Eve gizlice girmiştim. Kapıyı kilitleyeceğim sırada bacağımda sert bir tekme hissetmiştim. Arkamı döndüğümde Alara bana saldırmak için bekliyordu. Ama beni gördüğü zaman duraksamıştı. Eve gizli bir şekilde girdiğim için beni hırsız sanmıştı. Ama ben ona sürpriz yapmak istemiştim. Bunu açıkladık dan sonra beraber burada uyumuştuk. Gözlerimi açtığımda gözlerimin dolduğunu o zaman anlamıştım. Alara'nın öyle olması benim yüzümden. Eğer ona Çetini anlatsaydım. Hiç biri olmazdı. Alara eğer benim yüzümden hayatı biter ise, Tunç eğer onu kurtaramaz ise kendimi asla affetmem. Kendi hayatımı bitiririm. Biz birbirimizle daha çok zaman geçirmemiz gerekiyordu. Benim ona sunmam gereken daha çok öpücük, daha çok kullanma olmalıydı. Alara benim geleceğim de bir içindir olmalıydı. Zihnim bu sefer de onun ilk savunmasız, korkmuş halini gözlerimin önüne getirmişti. Dolunayda kurda dönüşeceğini öğrendiği gün. Ne yapacağını bilmiyordu. Ne kadar acı çekeceğini. Ve o zaman bile ona zarar vermiştim. Ben hep ona zarar veriyorum. Eğer onun hayatına ben olmaz isem daha düzgün bir hayat olabilir. Evet kesinlikle onun hayatında bundan sonra olmaz isem daha iyi ve sağlıklı bir hayatı olacak.

Melez Kız / DönüşümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin