10

1.3K 78 6
                                    

Kuzey

Bilinmeyen'in ne dediğini anlamamıştım. Aslına bakarsanız bana böyle biri yazıcak ve ben onunla konuşacaktım arkadaşlarım bilse gülerlerdi. Ne kadar yazışmak istemesem de içimden biri ona yazmamı istiyordu. Kimdi bu?.

İç ses MERHABALAR AQ

Bir yandan bu belaya bulaşmışken diğer yandan 4. Sınıftan beri takip ettiğim Uzay vardı aklım da. O beni tanımıyor sanıyorum çünkü hiç muhabbetimiz olmamıştı, bu sene olmuş hâlâ beraberdik. Yani hâlâ aynı okullara gidiyorduk. Ama bakarsın ki daha 2 gün oldu tanışalı..

Ne yapacağımı bilemezken kendimi içi boş olan evimin önünde buldum..
Ailem henüz 13 yaşlarımda iken vefat etmişti aslında öldürüldüler gözlerimin önünde öldüren adam babamı öldürmeden önce söylediği tek kelime şuydu.

"Kerem bak karşında oğlun var görüyor musun?karın da yanın da fakat artık yaşamıyor.(gülme sesi) şimdi çocuğuna ömür boyu geçemeyecek bir acı yaşatacağım."

Gözlerim den bir yaş akarken o ise tetiği çekmişti.
Düşününce yine...

Düşünmemek lazım.. Bu olay beni çok sarsmıştı o zamandan sonra 2 senedir neredeyse hiç konuşmamıştım gözüm de sadece o sahne canlanıyordu ve sesimi çıkaramıyordum. Oradayken ağlayamamıştım bile. O zamanlar yalnızken bile aklımda Uzay vardı o da... O da öyle midir acaba diye düşündüm ve o masum yüzüne bakınca... Yok hayır imkansız..

Ve iki sene önce Tuna ile tanıştım ona çok zor alışsam da hayatıma bir şekilde girmiş ve beni kendine alıştırmıştı sonradan Buse ile tanışmıştık.

İşte böyle..

Anlıcanız suskun biriydim, sadece arkadaşlarımla.. Ve o mükemmel gülen şahsiyetle.
Onun neresine aşık oldum bilemiyorum onun gözlerine bakarken çok farklı şeyler görüyordum. Çok farklı hissettiriyordu.

Ne kadar ona söylemeyecek olsam da ona aşıktım..

SENİ SEVİYORUM diye haykırmak istesem de o güç yoktu aga.

---------

Bu gün Kuzey'e yakıyoruz..

İsim düzeltmesi MERHABALAR AQ vol6

Kuzay.•BL•Where stories live. Discover now