Uzay'dan
--
Üşüyorum.. Sadece çok fazla üşüyorum..
Gözlerimi açtığımda odamda olduğumu gördüm..En son gözlerimi dillendirmek için kapatmıştım nasıl odamda olabilirim ki?
Yorgana daha çok sarılıp yatakta doğrulmaya çalıştım. Her tarafım tarifi imkansız bir ağrıya sahipti..
Yatağımın kenarın da perkenin üzerinde sırtını çekmeceye yaslayıp uyuya kalmış bir Toprak gördüm. Kim bilir ne kadar merak etmiştir.."To-"
Sesim çıkmıyordu..
Boğazımı temizleyip bir kere daha denedim..
"Toprak."
Yok çıkmıyordu.. Korkmaya başlamıştım.
Elimle toprağı dürtüp tekrar seslenmeye çalıştım."Toprak..toprak "
Bağırmaya çalışsam olur muydu ki?
"TOPRAK"
Gözlerimden yaşlar boşalmaya başlamıştı..
Onu çok fazla sarsmış olmalıyım ki korkuyla yerinde zıplayıp yanıma geldi. Korku dolu ve sevinç dolu gözlerle baktı bana.. Hemen sarıldı."Uzay.. Uzay seni o kadar çok özledim ki.. Gözlerini görmeyi canlı canlı bakmanı.. Sana o kadar çok ihtiyacım vardı ki.. 4 gündür uyuyordun.. Yanından hiç ayrılmadım.. Merak etme Kuzey hâlâ burada evlenmedi. Her şey çok yanlış anlaşılmış, merve bize yalan söylemiş aslında başka birinden hamileymiş sadece Kuzey'i istemiş, yani Kuzey hâlâ eniştem.."
Sadece ona bakıyordum.. Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Kuzey hâlâ benim di ama sesim yoktu..
"Neden suskunsun?"
Dediğinde içeri Betül, Buse, Tuna ve... Kuzey geldi.
Herkes bana sarılıp ağlarken ben sessizdim..
"Aramıza tekrardan hoş geldin Uzay.."
Kuzey kızarmış ve şişmiş gözlerle bana bakıyordu. Kalbimin titrediğim hissettim..
O an bütün ağrılarımı yok sayıp kalktım ve Kuzey'e sarıldım..Beni belimden ve başımdan kavrayıp kokumu derince içine çekti.
"Ah Uzay'ım..senden başkasına dokunur muyum ben? *hık* seni ne kadar merak ettim biliyor musun? *hık* neden bunu bize yaptın? *hık*"
Betül devam etti.
"Merve geldiğinde ve hamile olduğunu söylediğinde Kuzey'in hareketsiz kalma sebebi bir akşam arkadaşlarıyla toparlanıp içmişler merve de oradaydı. Sana kavuşmak için kimseye dokunmamış o zamana kadar. Merve ona fazlasıyla içirmiş ve Kuzey de acaba o gece mi bana dokundu diye kalakalmış.."
Tuna devam etti.
"Yani diyeceğimiz şu ki ortaokuldan beri seni seviyor.."
Dolu gözlerle Kuzey'e bakmıştım.. Aşkım bunu yapmazdı biliyordum.
"Bir şey demeyecek misin?" Dedi Buse.
"Demeyi çok isterdim ama sesim çıkmıyor."
"Kanka çok sessiz konuştun, biraz daha sesli konuşabilir misin?"
Boğazımı gösterip 'kesildi' şeklinde elimi düz yatırıp iki yana salladım.
"Çıkmıyor."
Göz yaşlarımı akıttım..
"Nasıl yani? "
"Sesin mi çıkmıyor?"
Kafamı aşşağı yukarı salladım.
Herkes suskunlaşmıştı..
Belki de beni bu halde sevmiyeceklerdi."Sakın öyle düşünme seni her halinle seviyoruz."
Dedi Kuzey.
İyi de nasıl anlamıştı?.
Şaşkın gözlerle ona bakmıştım."Düşünceni mi söyledi?"
Sadece baka kaldım.
"Desene Uzay düşünceni mi söyledi."
Evet.. Evet düşüncemi söyledi.
"Evet.. Evet düşüncemi söyledi."
Düşündüklerimi tekrar etmesiyle gözyaşlarına boğuldum.
Gerçekten düşüncelerimi mi duyuyorsun.
"Sanırım evet."
Onlarınkini de duyabiliyor musun?
"Hayır, onlarınkini duyamıyorum."
"Kendi aranızda konuşmasanız mı acaba?"
Diye çıkıştı Betül. kıskanmış gibiydi.Sonra herkes bir anda bize sarıldı.
Bundan sonra sesimi tek işiten sevdiğim adam dı..
Seni sevdiğim için çok şanslıyım.
Seni Sevdiğime Sevindim.
----
Mutlu son.
YOU ARE READING
Kuzay.•BL•
Teen FictionBxB Hikâyesidir. Normal olarak söyleyeceğim Homofobiksen hiç gelme karşim. Şu da var ki Homofobiksen ne işin var zaten. Deelmi.