Bölüm 28

1.2K 77 91
                                    

Ben şok ben vefat ben iptal Arel beni öpmüştü sonra tekrar öpmüştü ve benim bir şey dememe fırsat vermeden bana kahve yap demişti.
Ben de zaten hiç bir şey diyemeden mutfağa gitmiş ikimizede kahve yapıp getirmiştim.
Arel kahveye bakıp,
-Umarım zehirlemem diyip temkinli yaklaşmıştı. Adama bak ya sanki beni çok iyi tanıyor ya. Doğru mutfakta biraz beceriksiz olabilirim ama kahveyi de yapamama gibi bir durum söz konusu olamaz. Ayrıca o kadar düşmedim yani.
Arel kahvesini içerken ben de odamdan kağıt ve kalem getirip şartlarımızı listelemeye başladık.
Uzun uğraşlar tartışmalar sonucunda tabi ben kahve fincanını Arelin kafasına geçirmek üzereyken anlaşabilmiştik. İkimizin ortak kararlarıyla on maddelik bir liste yapmıştık. Altlarına da ikimizde adımızı soyadımızı yazıp altına da imzamı atmıştık.

Maddeler sırayla şöyleydi,

1- Evlilik gerçek bir evlilik olmayıp formalite icabı bir evlilik olucak.

2-Formalite evlilik süresi bir yıldır. Bir yıldan sonra isteyen taraf boşanabilir.

3-Evlilik boyunca iki taraf da karşı cinse karşı herhangi bir yakınlık kuramaz. Mesafeli olmak şarttır.

4-Bu formalite evliliği hiç kimsenin bilmemesi gerekir.

5-Davet edilen yerlere birlikte gidilip gerekirse rol icabı olarak yakınlaşmalar olucaktır. Onun dışında her hangi bir yakınlaşma söz konusu değildir. (Bu madde yüzünden bal gözlüyle birbirimize girdik. Sinir etti beni ya hatta kahve fincanını kafasına fırlatacağım sırada kabul etmişti.

6-Aynı evdeyken biribirlerinin kişisel alanlarına saygılı olmak zorunludur.(Arel bunu kabul edene kadar akla karayı seçtim. Neymiş ev onunmuş da o ne isterse öyle olurmuş da bilmem ne tabi ben evlilikten vazgeçmeyi söylediğim anda bizim bal gözlü aslan bal gözlü kediye döndü. İşte kadınların gücü. 😂😂😂)

7- Boşanmadan sonra hiç hak hiç istek talep edilmiyecek.(bu maddeyi ben istemiştim Arel itiraz etse de yine yazmıştım çünkü ben bir iyiliği karşılıksız yapmayı severdim. Ayrıca bir senelik evlilik boyunca bir elim yağda bir elim balda olucak yani. Zengin kocanın avantajları😂😂😂)

8-Mecburiyetten aynı odada kalınacak. Aynı yatakta uyumak yok. Sırayla bir gün yerde bir gün yatakta değişerek uyulucak.

EİEN PROTECTION (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin