Κατσουφιάζω και σηκώνομαι και πάω στην τουαλέτα εκείνη με κοιτάει και χαμογελάει
"Μην χαμογελάς γιατι στην προκειμένη περίπτωση θα μπορούσα να σε είχα βάλει κάτω..."
" Δεν το έκανες "
" Ήθελες να το κάνω; "
Γυρνάω και την κοιτάωΕκείνη με κοιτάει και μαζεύει το σώμα της
" Έχεις ακόμη δρόμο μπροστά σου "
Της λέω και πάω κοντά τηςΕκείνη μαζεύετε ακόμη περισσότερο
Την φέρνω κοντά μου
" Δεν αγγίζω κάποια χωρίς την έγκριση της, ειδικά σε αυτήν την περίπτωση "
Της λέω και σηκώνομαι και πάω στην τουαλέτα...Μετά από λίγο βγαίνω απο το μπάνιο και με κοιτάει...
Δεν μου έχει μιλήσει καθόλου...
Την κοιτάω..."Θες να σου δώσω μια συμβουλή; "
Κουνάει το κεφάλι της θετικά και με κοιτάει
" Όταν δώσεις έγκριση σε αυτό το αγόρι που θα σε είσαι μαζί του να είσαι αρκετά σίγουρη για αυτό και όχι να το κάνεις επειδή το θέλει αυτό "
Χαμογελάει είρωνικα
" Θα ήθελα πολύ να γνωρίσω ένα τέτοιο αγόρι, ένα αγόρι που δεν θα σκέφτεται όλοι την ώρα να γάμησει μια κοπέλα "
" Όταν αγαπάς κάποια το μόνο που θα θες είναι εκείνη "
Με κοιτάει και στραβώνει τα χείλη της...
Το τηλέφωνο της χτυπάει σπάζοντας όλοι την ησυχία στο δωμάτιο
Από ότι κατάλαβα μιλάει με την Mia , κάτσε που λένε ότι θα πάνε αύριο?
Κλείνει το τηλέφωνο και την κοιτάω θυμωμένος..." Τι έγινε;"
" Που θα πας αύριο;;; " με κοιτάει και αγχώνεται λίγο με την ερώτηση μου
" H Mia θέλει αύριο να πάμε στο πάρτυ του Scott "
" είπες ότι δεν θα πας!"
" Τελικά μπορεί να παω"
" Emma κάτι σου είχα πει! "
" Το ξερω αλλά δεν θα αφήσω τον Scott να με πλησιάσει "
Γελάω ειρωνικά και μετά την κοιτάω θυμωμένα
" Μας κοροϊδεύεις, νομίζω πως έμαθες πως είναι ο Scott δεν χρειάζεται να σου πω! "" Ήρεμησε, ναι τον ξερω, αλλά ξέρω να προστατεύω τον εαυτό μου "
" Εσύ Ναι αυτός όμως θα κάνει ότι περάσει από το χέρι του για να κάνει αυτό που θέλει και ξέρεις τι θέλει!!! "
YOU ARE READING
The player and the shy girl
Science FictionΗ ιστορία έχει να κάνει με το εξής πάμε και ένα παράδειγμα Μπαίνω μέσα στο σχολείο μόλις με βλέπει αρχίζει να μου μιλάει, τον προσπερνάω αγνοώντας τον, όμως ούτε σήμερα δεν ήταν η τυχερή μου μέρα.... Με σταματάει καθώς αρπάζει το χέρι μου με δύνα...