" Είσαι σίγουρη ; "
Με ρωτάει για ακόμη φορά...Κουνάω το κεφάλι μου θετικά...
Μπαίνει μέσα ο Lucas μαζί με την Lydia χαμογελαστός...Παλιό ηλίθιε... αλλά τελικά αυτός βγήκε έξυπνος και εγώ ηλίθια...
Τον αγνοώ και ο δάσκαλος μπαίνει μέσα...
Αρχίζουμε το μάθημα κάθομαι και αντιγράφω τα πράγματα που λεει ο δάσκαλος..Μετά από 10 λεπτά το κουδούνι χτυπάει , μαζεύω τα πράγματα μου και πάω έξω μαζι με την Mia
Πίσω μου είναι αυτός και περπατάει άνετα...Ο Austin με εντοπίζει και ερχετε και με αγκαλιάζει...ενώ η Mia βλέπει τον Alex και πάει προς τα εκεί..
" Πώς είσαι; "" καλα"
Λέω ενώ δεν ήθελα να πω χάλια, γιατί αυτός με κοιτούσε..." Πες μου ότι δεν έκλαψες αλλο"
Κουνάω αρνητικά το κεφάλι μου" Στην Mia τα είπες; "
Τι ακριβώς να της πω ότι ερωτεύτηκα τον player του σχολείο, ότι μου έσφαξε υποσχέσεις Και εγώ τον πίστεψα; δεν νομίζω να της το πω , ξέρω είναι η καλύτερη μου φίλη αλλά δεν θα αντέξω πραγματικά "Αυτός με κοιτάει και ξεφυσαει ..
" Δεν χρειάζεται να χαλάσεις άλλο τον εαυτό σου για αυτον"" Επίσης όλοι την ώρα σε κοιτάει όσο μιλάμε, δεν έχει πάρει τα μάτια του από πάνω Σου"
"Πραγματικά δεν θέλω να ακούσω άλλο γι'αυτόν "
Το κουδούνι χτυπάει και ξανά μπαίνουμε πάλι για μάθημα...
Τόσην ώρα σκεφτόμουν εμένα με τον Lucas..
Ε λοιπόν εδώ νομίζω τελείωσα τελείως μαζί του....
Θα πάω σπίτι του και απλώς θα κάνω λες και δεν συμβαίνει τίποτα...
Είμαστε δύο άγνωστοι , θα πάρω την θεία μου να δω αν μπορώ να πάω σπίτι μου επιτέλους...Το κουδούνι ξανά χτυπάει και επανέρχομαι στην πραγματικότητα..
" Θα πάμε για καφέ αυτή την ώρα θα έρθεις; "
Με ρωτάει η Mia" Εμμ Όχι, θα κάτσω "
Της λέω" Emma τι συμβαίνει ; μπορείς να μου πεις..."
" Τίποτα είμαι καλά "
Της απαντάω και με κοιτάει και ξεφυσαει" Θες μήπως να μην πάω "
" Τι λες βρε πήγαινε, απλώς εγώ δεν έχω τόσην όρεξη "
" Καλά "
Λέει λυπημένα και πάει έξω ενώ περνει την τσάντα της..Κάθομαι στο κινητό μου χαζεύοντας...
Το κινητό μου βγάζει τον ήχο ειδοποιήσεις...
Ήταν ο Lucas
YOU ARE READING
The player and the shy girl
Science FictionΗ ιστορία έχει να κάνει με το εξής πάμε και ένα παράδειγμα Μπαίνω μέσα στο σχολείο μόλις με βλέπει αρχίζει να μου μιλάει, τον προσπερνάω αγνοώντας τον, όμως ούτε σήμερα δεν ήταν η τυχερή μου μέρα.... Με σταματάει καθώς αρπάζει το χέρι μου με δύνα...