Písnička pro tuto část : Imagine Dragons - Lost Cause →
Citát pro tuto část : It´s not me you´ll save . Cause I´am a lost cause
(Austin Wood aka big brother → )Byla jsem zahrabaná do svých myšlenek. Které se sbíhali všechny jedním směrem. Bylo mi tak neskutečně špatně z pohledu na Hilla a Beatrice.
Po pár minutách jsem se vydala zpět do pokoje, který byl po mém příchodu celý zahalen do černé barvy. Jediné co šlo slyšet bylo hlasité oddechování Beatrice a pak nějaký chrapot z vedlejšího pokoje. Celou tuto scenérii jsem nechala dále už téměř bez povšimnutí, až na jednu maličkost. Přešla jsem k oknu a v jednom z bungalovů se stále svítilo a to byla téměř jedna hodina po půlnoci. Moje přemýšlení mě tak moc unavilo, že po sundání oblečení a návleknutí pyžama jsem okamžitě usla.
# Další Den #
Na svém obličeji jsem ucítila neskutečné teplo, které mě donutilo rozlepit oči. Jako první jsem si všimla, že v bungalovu jsem sama a že už je skoro deset hodin. Což znamená,že na snídani můžu pro dnešek zapomenout. Natáhla jsem o ruku a vzala jsem si knihu od Greena Looking for Aljaska. Svou druhou knihu Let it snow mám nejspíše zahrabanou někde v hale. Teď ji ovšem nehodlám hledat. Natřepala jsem polštář a pohodlně sem se usadila. Za pár sekund jsem už byla zábrana do děje. Hltala jsem každičkou větu.
,, To nemyslíš vážně Auroro?! " Uslyšela jsem zvýšený hlas svého staršího bratra, který mě donutil vzhlédnout.
,, Copak?" Zašklebila jsem se na něj.
,, Venku je tak hezky a ty tady sedíš a koukáš do stupidní knihy? "
,, Není stupidní a neříkej mi Auroro, ale Rori." Odvětila jsem.
,, Je stupidní a jmenuješ se tak." Mrkl
,, Přejdi k věci bobánku." Jeho obličej se skřivil hned po té co jsem použila to dětské oslovení.
,, Chci aby jsi šla na nějaký sport na pláži. "
,, Nechci." Řekla jsem okamžitě a mé oči se koukli zpět mezi řádky knihy. Pár sekund bylo ticho, ale to by nebyl Austin kdyby něco neudělal. Celou svou silou mě vzal do náruče a dal si mě na rameno, jakobych byla nějaký pytel plný dopisů.
,, Austine! " Zakřičela jsem.
,, Jdeme!" Zavelel.
,, Dobře, ale nech mě se obléknout. "
,, Fajn." Řekl nakonec a v předsíni mě položil na zem. Okamžitě jsem se odebrala do koupelny. V malé skříni byly plavky, které tam vyskádala Beatrice nejspíš, aby se měl nad čím Dylan uspokojit. Popadla jsem růžové s puntíky jenž spodek byl střižen do brazilek. Což znamená, že mám zahalenou zhruba polovinu pozadí. Oblékla jsem si je a následně sem na sebe hodila šedé tílko, plátěné modré kraťasy a vlasy jsem ai spletla do vysokého culíku. Po cestě jsem popadla brýle a mohli jsme vyrazit.
Po pár minutách chůze jsme vešly na nádhernou písčitou pláž, kterou v polovině zabírají plastová lehátka a druhá část je zcela volná. Na kraji se nachází nádherný, prostorný bar vyroben převážně ze dřeva.
Austin se rozešel směrem k lodi,která stavěla u břehu. Po pár sekundách přemýšlení o ničem jsem se vydala kouknout do baru.
Posadila jsem se na stoličku a téměř hned se u mě objevil číšník . Vysoký, tmavší pleť, černé oči a v tmavých vlasech měl blonďatý melír. Nejvíce mě zaujalo jeho římské tetování.
,, Co si dáš? " Kouknul na mě a mírně se usmál.
,, Sex on the beach." Usmála jsem se nad vzpomínkami z minulého léta.
,, Jsi už vůbec plnoletá?"
,, A ty? " Jeho pohled mluvil za vše. Hned se sebral a začal míchat drink.
# Po třech hodinách #
.... A pak spadla." Dořekl Calum a okamžitě jsme se spolu začali smát. Neskutečně jsem si ho za tu chvíli oblíbila. Byl vtipný a strašně mi připomíná Sebastiana.
,, A co tvoji sourozenci?. " Opřel se obar a kouknul na mě.
,, Austin je můj dar z nebes, což se nedá říct o mé sestře Beatric."
,, Neposlouchá tě?" Zeptal se.
,, Spíš strká jazyk do krku Dylana. "
,, Toho souseda?"
,, Přesně toho. Musím to nějak vyřešit. " Řekla jsem mu.
,, Mám nápad." Usmál se a začal něco ťukat do telefonu.Po chvilce mobil odložil a řekl.
,, Vyřešeno. Poslal jsem na ní svou tajnou zbraň. "Nechápavě jsem se na něj koukla.
,, Luka." Řekl po chvíli a já stále nechápala.
MOC VÁM DĚKUJI ZA TY NADHERNÉ KOMENTÁŘE. Jen díky tomu je část delší. Poprvé se zde objevil Calum a také Hemmings. Hope u like it.
ČTEŠ
Saved [ L.H & 5sos ]
FanfictionAll i can say is you saved me Aurora- Luke Hemmings copyright © WonderfulErin | #SadStory