Pátá část ║ He helped me

504 58 8
                                    

Písnička pro tuto část : 5 seconds of summer :What I like about you

(Popravdě jsem poslouchala Teen Party na Spofity,takže si ji můžete pustit pokud ho máte)

Citát pro tuto část :   „V životě se člověk učí nejdřív chodit a mluvit. Později se pak učí sedět a držet hubu.“

( Roztomilá fotka →)

,, Objednal jsem ti Colu. " Řekne klidným hlasem Calum poté co se usadíme k baru.

,, Proč zpíval zrovna tu píseň? " Kouknu na něj.

,, Nemá to lehký a myslím, že styl těch písní má rád. Proto asi zpíval Clarity. "

,, Nedáme si panáka?"

,, Jednu Malibu" Zavelel Calum.

Celý zbytek večera jsem probírali různé věci. Od jeho rodiny až po to nehorázně nechutné jídlo co tu vaří. Dozvěděla jsem se, že bydlí taky v Austrálii, stejně jako já asi dvě hodiny autem ode mě.

,, A co tvoje ex Calume? " Hned po vyslovení této otázky jsem začala litovat. Jeho oči ztratily barvu a zdáli se bez života.

,, Jmenuje se Viktoria a zbaběle mě opustila."  Jeho výdechy byly nepravidelné a těžké. Musí pro něj být hrozné vzpomínat na ni.

,, Znám hodně dívek, které se jmenují Victoria. " Asi hodně slabí pokus o uklidnění.

,, Je tak nádherná, byla moje všechno." Natahoval ruku v které svíral svůj telefon. Opatrně jsem ho vzala a koukla na obrazovku.  Stály tam společně, on měl ruku kolem jejich ramen. Byla asi o hlavu menší než on a obličej ji lemovaly delší hnědé vlasy. A v tom jsen si to uvědomila. Já ji přece znám.

,, Znám ji Calume. " Pronesla jsem ve chvilce ticha.

,, To není možné, bydlíme od sebe bezmála dvě hodiny. Nemohly jste se potkat."  Jeho hlas byl stále hlasitější.

,, Byla semnou na psychiatrii Cale. "

,, To není možné."  Řekl.

,, Byla tam i já.  " Zopakovala jsem mu.

,, Ne lžeš! "  Vykřikl a jeho ruka mířila k mé tváří. Zavřela jsem oči a čekala na bolest. Jenže ta stále nepřicházela, tak jsem se rozhodla kouknout co se děje.

Mé tělo zakrývala mužská postava v černém oblečení. Okamžitě jsem podle vlasů poznala kdo to je.

,, Nechci ji být.  " Zazněl jeho hlas. Hlas Luka Hemmingse

Poznámka autora : Dneska asi bude větší. Rozhodla jsem se že Saved oddělám z kategorie #ShortStory , protože to opravdu krátký příběh nebude.Snad jste rádi. Zatím jsem ho umístila do #Random dokud neuvidím co s ním,tak tam zůstane. Děkuji za 1,2K . A chtěla bych příběh,nýbrž části začít  věnovat vám,takže si stačí napsat.

Ps : Jak se vám část líbila.?
Pss : Tato část je věnována Kačce ^_^

Saved  [ L.H & 5sos ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat