Věnování : Annie :3 (o věnování si pište)
Písnička pro tuto část : All i want - Kodaline
(Opět se přiznávám poslouchala jsem spotify : The fault in our stars /DOPORUČUJU/ )
Citát pro tuto část :
( crying → )
,, Byla tam i já. " Zopakovala jsem mu.
,, Ne lžeš! " Vykřikl a jeho ruka mířila k mé tváři. Zavřela jsem oči a čekala na bolest. Jenže ta stále nepřicházela, tak jsem se rozhodla kouknout co se děje.
Mé tělo zakrývala mužská postava v černém oblečení. Okamžitě jsem podle vlasů poznala kdo to je.
,, Nech ji být. " Zazněl jeho hlas.
,, Ale." Nestihla jsem ani doříct větu, protože jsem cítila tlak na lokti. Hrubě mě zdrapnul a vedl mě daleko od Cala. Nevěděla jsem jestli být ráda, že nejsem s Calem nebo se bát, že mě někam táhne Luke. Nic sem neříkala a nechala jsem se vést k pláži.
V momentě kdy dosedl na lavečku tak pomalu odtáhnul svou ruku a nechal mě rozhodnout, jestli tam sním budu nebo ne. Rozhodla jsem se zůstat.
,, Proč si mi pomohl? " Myslím že tuto otázku čekal, proto na ni okamžitě odpověděl.
,, Nechtěl jsem, aby ti ublížil stejně jako X dalším před tebou ." Odpověděl a sledoval odliv.
,,Komu ? "
,,Dalším dívkám. Nevinným,které za nic nemohly . "
,, Líčíš ho jakoby byl masový vrah. " Odpověděla jsem.
,, Je to idiot,který si myslí,že jsem jeho přítel což není pravda . "
,, Takže jsi svině,která se přetvačuje ? " Jeho pohled zvedl od moře a kouknul se do mých očí. Nevím co tam hledal,možná nějaký náznak toho,že to nemyslím vážně.
,, Řeknu ti to. Vše co jsem slyšel. Vše o mé nejlepší kamarádce a Calovi ." Vydechl a dal se do vyprávění,které měl od mnoha lidí. Proto se jeho vyprávění zdálo jakoby to skutečně zažil on a ne Calum a jeho nejlepší kamarádka.
FLASHBACK -
,,Já nemůžu Calume . Nemůžu ! " Vzlykla a sedla si na chladnou zem v koupelně.Calum se na ni z výšky díval a stále tomu nemohl uvěřit. Věcem,které se staly. A věcem,které budou následovat. Miloval ji i přes to co se stalo. Aspoň si to tedy myslel. V ruce svíral těhotenský test. Těhotenský test své dívky Viktorie,která seděla na podlaze a vzlykala do svých dlaní. Z počátku tomu nemohl uvěřit,ale i po té co šestý test vyšel kladně,tak konečně uvěřil. Věděl,že on ani ona v jejích sedmnácti letech není být připravena být matkou. A on sám nechtěl dítě. Nikdy je nechtěl,ale to ona neveděla a nikdy se to neměla dozvědět.
,,Co budeme dělat ? Jak to řekneme našim ? " Upřela na něj svůj pohled plný slz.
,, Nikdy se to nedozví. " Pronesl po chvíly.
,, Ale bude to za pár měsíců vidět. Co budu dělat ve škole ? Doma ? "
,, Nic nebude vidět,protože to dítě nebude . " Řekl chladně.
,,Ale já si ho nemůžu nechat vzít . " Ruce si dala do klína a stále se na něj dívala.
,, Můžeš . "
,,Nemůžu . "
,,Můžeš kurv* i kdybych ti ho měl sám vyříznout z té tvé zkurven* dělohy ! " Vykřikl a hodil po ní těhotenský test,který naštěstí proletěl jen kolem její hlavy,ale bolest z jeho slov byla silnější.
END FLASHBACK -
,, Co se stalo dál ? " Zeptala jsem se.
,, Nezvládla to,nechala si ho vzít. Prakticky ji k tomu donutil a když se k ní pak snažil příbližit tak ho ona ho odmítla. Načež se začala řezat. Ostříhala se nakrátko a pak skončila v léčebně. Jako ty. " Pronesl a stále ze mě nespouštěl svůj zrak.
,, Nikdy mi nic neříkala . " Odpověděla jsem mu.
,, Stejně jako ty Auroro, nikdy nikomu nic neříkáš."
,, Vypadali spolu tak perfektně, že mají perfektní vztah. "
,, Nikdo není perfektní a už vůbec ne Calum." Zvednul se a odešel. Seděla jsem tam a přemýšlela,jaktože zná mé jméno a ví toho tolik o Calomuvi.Z mého přemýšlení mě vytrhla esemeska.
Máme zítra snídat s našima,tak se urač příjít. Ps : Odpoledne jsem si užila v naší postely - Beatrice
Skřivila jsem obličej nad tou nechutností a vydala jsem se zpět domů.
*****
Snad se vám část líbila a moc děkuju za krásné komentáře,votes ! Část z vzpomínkou jsem přepisovala snad tisíckrát,ale snad se vám líbí. Podobných "flashback " plánuju hodně,jelikož je to #SadStory tak asi tušíte jaké budou.
Ps : Co říkáte na Caluma, Auroru,Luka ,Beatrice a kdepak je Dylan?
+pokud jsou chyby omlouvám se, opravím to zítra. = E
ESTÁS LEYENDO
Saved [ L.H & 5sos ]
FanficAll i can say is you saved me Aurora- Luke Hemmings copyright © WonderfulErin | #SadStory