de mondta végső csata. Hülyeség lenne nem foglalkozni vele. De hiába ha nem tudjuk ki küldte rátok.
- Majd kideítjük. - mondta Summer.
Másnap ~Harry szemszöge ~
Reggel mindenki korán kelt, függetlenül a tegnapi csoportos látomás halucinációs jelenségtől. Mivel ma indulunk vissza New York-ba tegnap már mindenki összepakolt. Én is az utolsó simításokat végzem. Mindent alaposan át nézek, nehogy itt maradjon valami. Épp a fürdőt néztem át amikor a szemem megakadt egy papírcetlin. Ez állt rajta:
,, Tegnap boldogsággal töltött el, hogy hallhattam a sikításotokat. Remélem időben össze rakjátok a képet. Nincs kedvem magyarázkodni.
Ui: Ne is foglalkozzatok az ismerős arccal.''Sietősen veszem a lépteimet Alex és Tracy szobája felé.
- Alex! Nyissátok ki!
- Mi bajod Harry? Felvered az egész hotelt.
- Bemenetek?
- Persze, gyere csak.
Be lépvén meglepetten láttam, hogy Tracy-n kívül még valaki van a szobában.
- Polla hát te? - kérdeztem, talán nem túl udvariasan.
- Megoldást keresünk, hogy Alex felidézhesse az arcot amit tegnap látott úgy, hogy minél élesebb legyen, és aztán rájöjjön ki küldte a látomásokat.
- Aha értem.
- És te mi járatban? - kérdezte Polla.
- Ezt találtam ma pakolás közben. - fel mutattam a levelet.
- Ez mi? - kérdezte Alex.
- Ez egy üzenet az ismerős arctól. Tehát már azt is tudjuk, hogy tudja, hogy hol vagyunk.
- Szólnunk kell a többieknek. - Alex ment már volna ki az ajtón de Polla meg állította.
- Nincs idő. A gép egy óra múlva indul. Majd a levegőben megbeszéljük.
- Mi van? A többi tucat civil előtt?
- Magán géppel megyünk.
- Mi? - kérdeztem hüledezve.
- Meglepi lett volna. Üzentem a cégemnek, hogy küldjön egy repülőt. Hát itt van.
- De akkor lekésni se tudjuk.
- Mindegy. Egy óra múlva indulunk ahogy megbeszéltük! - kis csend állt be. - Alex folytassuk. Még van fél óránk.
- Akkor fél óra múlva. - vissza mentem a szobámba.
Befejeztem a szoba átnézését. Jöttem ki a fürdőből amikor meg pillantottam az ágyon valakit. Egy vörös tincsekkel megálldott, sunyi bunkót.
- Helló. - köszönt.
- Miért engem találnak meg mindig. - kezdtem a fejem az ajtófélfába verni.
- Nyugi, én sem akarok itt lenni.
- Miért jöttél?
- Hogy át adjam ezt. - felém nyújtott egy gondosan ki faragott fa dobozt.
- Fantasztikus. Mi ez?
- Nem tudom.
- Mi az, hogy nem tudod? Aaron. Ne szivassatok már. Mi ez?
- Mondom nem tudom. Nekem csak annyi a dolgom, hogy át adjam. És egy fontos információ átadása.
- Mi lenne az?
- Ne is próbáljátok kinyitni, mert nem fogjátok tudni.
- Ezt, hogy érted?
- Az a doboz - mutatott a kezemben lévő tárgyra. - nem nyílik ki, csak egy bizonyos napon. Úgy tudom ami benne van elég fontos. Ennyi. - már indult volna ki az ablakon.
- Várj. - megállt majd felém fordult. - Jenna hogy van?
- Úgy gondolom semmi közöd hozzá. Ahogy bántatok vele... Azok után nem hiszem hogy rád tartozna.
- Én meg úgy hiszem ezt nem te döntöd el.
- Tudod Harry... Ebben igazad van. Csak, hogy próbáltam elfedni a valóságot.
- Mi van?
- Amit most mondani fogok, azt mind elmondhatod a barátaidnak. - itt szünetet tartott. - Jenna utál titeket. Nem akarja, hogy bármit is tudjatok róla. Hogy hogy van, vagy mit csinál. Sőt még látni sem akar titeket. És azt akarja, hogy ti se lássátok őt. Megsebeztétek.. És az a seb élete végéig ott lesz. És élete végéig emlékeztetni fogja rátok. És az érzéseire. Úgy hogy úgy gondolom, mint személyes postagalamb, hogy igenis megérdemled. És az összes többi társad. Sok sikert!
És átvetette magát a párkányon. Elment. De olyan mintha itt lenne és engem szugerálna.
- Jól vagy? - érintette meg vállamat egy kéz. Meg pördültem. Summer volt az.
- Nem.
- Mi baj?
- Aaron itt járt?
- Mi?! Mikor?
- Az előbb.
- És miért vagy ilyen... Búskomor?
- Mondott valamit ami leláncolt.
- Mit? - hallagtás. - Jajj istenemre Harry! Nehogy már harapó fogóval kelljen kihúzni belőled!
- Minden oké? - állt meg az ajtóban Hexy. És persze Adam. És mindenki a kis csapatunkból.
- Aaron itt volt és mondott neki valamit. De eddig nem nyögte ki mi baja. - nézett rám vaskos tekintettel Summer a végén. Aztán nehezen, de ki nyögtem.
- Jenna utál minket.
Halihó mindenki!
Remélem nem okoztam csalódást senkinek a storyval kapcsolatban.Na szóval mindjárt itt a suli ~mindenki kedvenc dolga ~ meg a tanulás meg minden. Kitartás!
❗A következő rész természetesen Augusztusban kikerül.
Ebből a storyból a nyáron még kb 2-3 fejezet lát majd napvilágot, a többi suli mellett lesz. ❗❗ A másik! Hamarosan itt a vége. Nem tudom mikor lesz vége, de minél szebben szeretném megírni.
A történet végén legyen egy ilyen "x évvel később" dolog? Írjátok meg kommentben. ❗
És ha tetszik megköszönném ha nyomnál egy ⭐ot.
Szép nyarat!
💜💜💜
YOU ARE READING
A Kiválasztottak |Befejezett|
FantasyHét fiatal és különös erők. Mindegyikükben van valami közös. Mindannyian különös balesetet szenvedtek, egy annál érdektelenebb helyen. Különlegesek lettek ám ezt senkivel nem szabadna megosztaniuk saját biztonságuk érdekében. Persze mint minden szto...