Scene 1

124K 493 141
                                    

Aku baru tersedar dari lena. Lagipun aku baru lepas keluar dari tandas. Aku pergi balik ke bilik aku. Time tu aku rase aku sorang je tak tido lagi sebab aku baru bangun kan so rase segar semacam.

Time tu aku tengah bosan. Aku ada idea! Aku keluarkan fon aku, sumbatkan earphone aku macam aku ni tengah duduk tepi orang buat sex tu. Aku cakap macam tu sebab aku suka bukak volume tinggi(tapi takdelah tinggi sangat nanti aku pekak jadi cacat kottt).

Haritu aku ni terlebih rajin sangat nak cari benda ii ni tapi aku malas sebab internet slow. Tetibe harini ada and laju so aku bukak ah.

Aku bukak redporn.com(kat luar sana boleh check memang betul and sangat ii horny. Ada macam ii dalam tu... ada anime tau). Yang lain semua ade yang macam siot...geli pun ade gak. Tapi aku tak tahu kenapa aku terlebih minat sangat kat lesbian ni.

Aku bukakla animation lesbian half big booty. Kalau aku tengok ni...fuish horny bethooolll. Gentle aku cakap. Ade yang 3D. Ade 2D and ade manusia. Aku amiklah animation... siot tooolllah...

Scene ni teramatlah sexy, horny and macam ii ade. Aku tak kisah sangat ape diorang cakap but this part man. Uish bila orang pergi zoom kat kiss dia tu💏. Horny dowh...

Dah sampai masa dia(on top) bukak butang pajama pempuan(baring atas katil)tu. Gila bapak ahh...sumpah tetek dia half big macam aku punya dowhhh... sexy and sungguh horny. Dia buat aku stim...

Kalau aku la kan, aku nak jilat ii niples dia tu argghhhh so pink! Aku nak raba ii sikit tetek dia sebab nampak sangat gebu and lembut.

Pempuan on top(Tina) tu terus sambar tetek  pempuan kat katil tu(Lisha). Dia siap gigit ii niples tu pastu dia jilat ii pastu dia gentel ii puting tu...😍😙 Eyyy! I pun rasa nak gigit niple sendiri tapi tak sampai... sekarang ni aku pun tak dapat rasa yang aku ni dah tarik baju sampai nampak tetek half besar ni and niples dia tajam. Gentel jela...

Ni kalau I dapat isap ii niples ngan pussy I ni memang best arrrr. Kalau orang buat perghh...sedap dia tu lain macam...

Tina pergi bukak skirt Lisha pergh bersih...

Lisha: Cepat jilat cipap saya ni... saya tengah horny ni... abang... sayang nak lubang cipap saya dirodok bang...

Tina: Takpe ii... Abang ada untuk sayang... batang abang ni dah berdenyut ii nih. Tak tahan tengok sayang bogel ii ni. Nak jilat dulu ah cipap sayang ni pastu gigit ii sikit pepanjang. Pastu isap ii...pastu main bijik kelentit barulah abang jolok ii Lisha...

Lisha: Lisha dah tak tahan ni bang... fuck me pleaseeee...😢😜

Tina pergi jilat cipap Lisha yang dah start basah. Dia main bijik kelentit Lisha dengan lidah dengan laju lepastu isap dalam ii.

Lisha: Ahh...ahhh....mmmhhhh~ Ahhhhhhhhh~ ahahahhhhhahhhhh~ Sedap~ Tina... please fuck me...

Tina masukkan tiga jari terus Lisha moan dengan kuat.

Lisha: AHHHHHH~ AHHH~ AHHHHHHHHAHHHHHHHAHHHHH~ Ouhhh~ so good to be fuck~

Tina jilat jari and kiss Lisha.

Tina: Its my turn baby...

Lisha terkam Tina and naikkan baju Tina sampai ke atas. Tina ada half big boobs. Cantik... so sexy.... time tu Tina siap raba ii lagi cipap Lisha. Habis je kiri kanan Lisha isap, dia turun ke bawah. Dia bukak seluar Tina and terbentanglah kotey batang besar panjang 15 cm besar tu bapak besar siut...😍 ni kalau kena fuck ni mesti sedap dowh...

Lisha isap ii kotey Tina lepastu dia lancap batang Tina. Tina dah pancut. Disebabkan Tina betul ii tak tahan dengan hayunan tetek Lisha terus dia sambar balik tetek Lisha tu.

Aku tengah raba ii biji kelentit ni bapak sedap siot... rasa nak main cipap dowh... kawan aku ade ajar cara nak main. Ni pun sedap... meh aku ajar korang(pempuan je... laki kalau buat tak rase pape pun...), korang ambil benda yang keras bukan dildo tu. Ambiklah selimut ke ronyok-ronyokkan bagi seketul kat hujung selimut tu just nak bagi rasa kat cipap korang la...

Korang meniarap lepastu letak selimut yang korang dah remukkan tu kat cipap korang. Lepastu korang gerakkan sikit badan korang tu(tak kesah la sama ada nak tekan cipap kau sampai terangkat kedua ii kaki kau ke or kau just heret depan belakang but pastikan meniarap atas tilam/katil kalau lantai dia sakit.)

Benda ni ambik masa tau tapi hasil dia hanya korang je tahu. Bagi aku kan...bapak sedap siot... rase nak main banyak kali at the same time tapi kalau buat macam tu dia sakit. Bila dah sampai tu apa yang aku suka dia akan berdenyut ii dalam cipap kau. Tu yang membuatkan kau jadi longlai. Dah banyak kali aku ditewaskan hanya sebab benda tu.

Dia punya sedap tu fuish... korang patut rase... kesian korang(laki). Ade je orang buat diorang tak rasa sebab laki takde biji kelentit so tak rasa.😂

Aku buat benda yang sama bila aku tak tahan dengan denyutan kat cipap tu yang diibaratkan tengah panggil kau main dengan cipap. Time tu pulak aku nampak Tina tengah jolok Lisha dalam ii sampai tetek Lisha bergoyang... diorang punya tetek tu je aku tak tahan. Aku suka sangat tengok tetek ngan cipap animation sebab ianya amat indah...

Sungguh aku suka. Korang pun patut tengok. Selain redporn tu ada xhamster, XXXVIDEOS. Type lah macam ii ada kat situ yang best ii. Aku paling minat lesbian antara teenage half big boobs, animation normal sex(non lgbt), animation lesbian, lesbian. Aku tak suka young and old nampak jijik. Aku pun lebih suka dengan moan pempuan laki jarang sebab masa first time aku tengok gay tu teramatlah geli but intersting sebab bunyi telur hentak telur.

PAP-PAP-PAP-PAP-PAP-PAP-PAP

Bayangkan bunyi dia sangat laju masa kena jolok kat bontot. Pastu batang panjang jolok batang pendek. Fuish tu pun horny jugak tu sebab dia punya bahagian bontot ngan kotey tu gerak je. Aku suka...

Tiba ii ade orang raba tetek aku yang baju aku memang dah kat atas dada nih.

Abang aku(Nizam): Tengok porn eh... jom abang nak jolok sayang ni... dah lama abang perati sayang masturbate sendiri nih.

Nizam pun picit ii niples aku. Ahh~

[Continue...]

Hey guys... Aku nak membebel sini kejap. For the next chapter(maybe Scene 3 or 4) aku akan bagi korang something kalau betul-betul nakkan scene-scene seterusnya. Bagi sekarang aku just nakkan korang komen, vote(kalau dah stim) dan follow kalau korang nak lagi.

Aku buat ni kalau aku rase nak buat tapi kalau aku dapat followers ramai dengan vote yang banyak... Maybe aku akan gandakan lagi horny tu. Ni tak kena bayar tau kalau aku dapat follower ramai. Pasal rank tu pun aku tak kisah sangat sebab yang ni teramatlah horny.

So korang nak melancap ke apa buatlah. Nak share idea horny korang tu, PM aku sekarang 😉okay? Kadang ii aku stim jugak... hehehe...

Pasal teknik tu menggunakan selimut tu bagi perempuan boleh buat lepastu PM aku. Yang lelaki nak try tu pun buat la then PM aku. Nanti aku akan bagi result kat next chapter. Mana tahu? Don't lie!

Dah tak nak bebel lama ii dah bye ii😘

My styleWhere stories live. Discover now