Sufian terdengar suara desahan kakaknya di dalam bilik abangnya. Sufian bertekad untuk ke bilik abangnya. Setibanya dia berada di pintu bilik, dia mendapati pintu bilik tersebut tidak tertutup rapat.
Sufian mengintip di celah-celah lubang yang dapat melihat keadaan di dalam bilik. Kakak dan abangnya melakukan sex. Sufian terpana dan mulai merasa jijik. Sufian terasa sesuatu di bawahnya.
Didapati batang Sufian menegak di dalam seluarnya. Apabila dilihat balik, Sufian terkejut melihat abangnya mengintip semula.
Abangnya menarik Sufian masuk ke dalam bilik lalu pintu dikunci. Sufian ditolak oleh kakanya dan terhempap di dinding. Kakaknya mencium Sufian, dia tidak dapat berbuat apa melainkan dia hanya membalas ciuman tersebut.
Kakaknya meleraikan ciumannya dan mula menanggalkan pakaian Sufian. Dia ingin menjerit tetapi ditekup oleh abangnya dan diarahkan untuk diam. Kakaknya sudah tak sabar untuk melihat batang adiknya lalu seluarnya ditanggal. Air mata Sufian mengalir deras.
Kakaknya mula mengisap dan menyorongkan batang Sufian di dalam mulutnya. Sufian menggelengkan kepalanya kerana dia tidak pernah melepaskan air maninya kepada sesiapa dan juga tidak pernah melakukan sex.
Makin lama Sufian menikmati isapan tersebut. Kakaknya mula melancap batang Sufian dan abangnya. Abangnya meraba tetek kakaknya dan menarik tangan Sufian untuk merasai tubuh badan seorang wanita. Sufian sebagai adik yang berumur 17 tahun hanya mengikut.
15 minit kemudian...
Sufian: Adik dah tak tahan ni!!! NAK TERKENCING!!!!
Abang: Kau kencing je... Aku... aku dah tak tahan. Ahhh~ Errrghhh~
Sufian dan abangnya tidak dapat bertahan lama. Sufian hanya mengikut ajaran abangnya. Maka mereka memancutkan air mani pada badan kakaknya. Mereka bergerak ke katil untuk memulakan acara sorong tarik.
Sufian hanya tergamam melihat tubuh badan kakaknya yang begitu ramping dan mempunyai tetek yang bersaiz 35B.
Kakak: Nah, pakai ni supaya akak tak mengandung.
Sufian mengambil lalu bertanya.
Sufian: Benda ni apa?
Abang: Condom. Benda ni dia tak bagi air mani kau masuk ke dalam pantat kakak kau ni. Kalau masuk maknanya kakak kau akan mengandung.
Abangnya menbantu adiknya memakai condom. Dan mengacukan batangnya ke arah kakaknya yang siap mengangkang menunggu jolokan dari adiknya.
Batang dimasukkan, Sufian teragak-agak kerana ini adalah kali pertama dia melakukan sex. Abangnya menolong menolak punggung Sufian dan diteruskan henjutan yang dilakukan oleh Sufian.
Sufian: Ahhh~ Sedapnya kak~
Abang: Pandai kau kemut eh... Nak?
Abang menghalakan batangnya ke arah mulut kakaknya lalu dikulum. Sufian melihat kakak mengisap batang abangnya yang membuatkan dia mula merasa jijik.
Sufian: Eeeyyy,nak muntah aku... Kejap, kalau aku jilat pantat akak aku... Macam mana rasanya?
Kakaknya sedari tadi sudah mendesah. Batang Sufian dikeluarkan dan mendapati di dalam condom mempunyai cecair putih.
Sufian: Bila masa aku pancut?
Sufian menunduk dan menyentuh bibir pantat kakaknya. Kakaknya meraba biji kelentitnya dihadapan Sufian lalu ditepis. Sufian mulai menjilat di seluruh pantat kakaknya dan bermain manja dengan biji kelentitnya. Lagi kuat desahan kakaknya apabila Sufian memasukkan jari hantu ke dalam pantat kakaknya dan menyorongkannya.
Dimasukkan lagi 2 jari. Tiba-tiba abangnya menarik Sufian berdiri dan mengarahkannya untuk menjolok kakak semula. Sufian akur dan mula menjolok pantat kakak. Serta-merta abangnya memasukkan batangnya ke dalam pantat kakak walaupun batang Sufian masih menyorong ke dalam dan ke luar.
Masing-masing menjolok pantat kakak yang semakin ketat. Masing-masing keluarkan batangnya dan berehat.
Kakak: Not bad for you...first time sex?
Sufian mengangguk. Kakak dan abangnya tersenyum sendirian.
Abang: Okay la tu...first time pun kakak kau pandai mengemut batang kau.
Sufian cuba memberanikan diri merangkak ke pantat kakaknya lalu dijilatnya. Kakanya semakin bernafsu lalu mendesah dengan kuat sekali.
Abangnya mengemam tetek kakaknya untuk membersihkan batangnya. Kakaknya terkemut-kemut menahan kesedapannya sehinggakan badannya seperti cacing kepanasan.
Sejak dari itu, Sufian sering bermain seks dengan abang dan kakaknya tanpa segan silu. Dengan itu dia juga dapat memuaskan teman wanitanya yang sememangnya kehausan seks.
YOU ARE READING
My style
Non-Fiction📣❌🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞❌ THIS IS JUST FOR A SCENE. KALAU NAK BACA MESTI KENA FOLLOW. VOTE AND COMMENT DOWH... JANGAN LUPE SHARE KAT KAWAN-KAWAN KORANG YANG SAMA TARAF NGAN KORANG!!!!