Současnost
,,Ať to dítě už neřve" sykl Justin když jsem chovala naši rok a půl starou dceru Melanie a snažila jsem se jí utěšit ,,kdyby jsi na mě nekřičel neprobudila by se a teď by tu nebrečela" vyjekla jsem a pak si Melanie dala na klín ,,ššš broučku neplakej tatínek je jenom trochu vůl" dala jsem ji pusinku na tvářičku a ona pomalu přestávala brečet ,,jak vůl?! Děláš si prdel?! " přišel ke mě naštvaně ,,Až to dítě usne přijď si pro výprask a nezkoušej od toho utéct víš jak to dopadlo minule ...nechceš mít doufám zas modřinu přes celou tvou krásnou tvářičku" zavrčel mi do ucha a potom odešel . Panebože dneska zažiju ještě hodně bolesti jako by za posledních pár let ji nebylo hodně .Víte co radši vám to povím od začátku .
Minulost
Vstala jsem na můj ranní budík jako každé ráno a po vyčištění zubů jsem přišla do obýváku za mým otcem ,,dobrý ráno" pozdravila jsem a sedla si na gauč vedle něj ,,um ahoj El" vypadal značně nervózně ,,ehm děje se něco?" Musela jsem se zeptat ,,no víš El..." podíval se na mě a povzdechnul si ,,volali mi z práce a-" zaseknul se ,,A??" Nechápavě jsem se na něj kouknula ,,A šéf mi řekl že budu pracovat na nové pobočce v Anglii" dostal ze sebe a já na něj překvapeně vykulila oči ,,To-To je super ale co já?" Zeptala jsem se ho a on si zase povzdechnul ,,jelikož ti je 17 a teprve studuješ střední...rozhodl jsem se tě poslat za mámou do LA" řekl a čekal na mojí reakci ,,Cože? Tati to ne neviděla jsem jí 10 let já - co tam budu dělat ?!" Vyhrkla jsem ,,El já vím ale bude to pro tebe lepší jet do LA než studovat až v Anglii. Navíc už jsem mluvil s mámou a řekla že ji nevadí když u nich budeš . Našla si nového přítele a ten má syna který je jen o rok starší . Alespoň budeš mít kamaráda a bráchu" jestli si myslí že tohle to všechno zlepší tak se mýlí .Moje máma se s tátou rozešla když mi bylo 7 . Chtěla cestovat a tak mě nemohla vzít sebou proto se s tátou dohodli že budu v péči u něj . V podstatě mě tu nechala 10 let jen s tátou . Ne že bych si stěžovala,táta je úžasnej, ale mámu jsem někdy potřebovala a ona byla bůh ví kde . No a teď mám jet k ní ?! Bydlet?! Ještě když má někoho nového s kterým vychovává nějakýho kluka?!
Tady v Las Vegas kde žijeme s tátou chodím do školy , logicky , ale nemám tu moc přátel asi protože jsem trochu stydlivá a uzavřená do sebe, mě to ale nevadí . Vystačím si sama . Takže s tím že budu měnit školu jsem ok ,jenže se mi tam vůbec nechce kvůli mámě. Nechci ji vidět . Za těch deset let jsem si zvykla být bez ní .
Hailey Bieber as Ella Smith
(El bude mít modrý oči tak prostě zapojte představivost 😂😂)Justin Bieber as Justin Bieber
Candice King as Ellen Smith ( máma El)
Kendall Jenner as Zoe Hudson (nejlepší kámoška Justina )
Ahoj tak jsem zkusila napsat novou knihu snad se bude líbit ❤️
ČTEŠ
Don't turn around //FF JB
Random,, Sakra nach mě být !!!" Její křik se ozval celým domem ,,Co řveš kurva !" Vrazil ji silnou facku a chytnul ji pod krkem ,,chci si zašukat tak drž hubu a nech mě tě ojet . Rozumíš" zavrčel ji do ucha ,,rozumíš ?!" Ella je donucená jet bydlet k mám...