Warming Up 🔥🔥🔥

6.5K 14 2
                                    

Qael memandang Eva yang dari tadi menyampaikan info tentang mesyuarat-mesyuarat yang perlu dihadiri. Apa yang dibicarakan Eva langsung tidak masuk ke dalam kepala kerana matanya tidak henti memandang tubuh seksi Eva dari atas hingga ke bawah. Eva sendiri sedar dirinya diperhatikan. Tidak sia-sia dia shopping baju baru semalam, berjaya tarik perhatian majikannya!

Butang kemeja sengaja tidak dia butangkan hingga ke atas. Pasti saja lelaki bermata keranjang akan nampak warna bra yang dipakainya. Begitu juga dengan skirt berwarna hitam yang menampakkan bentuk pinggul mantapnya. Liuk tubuhnya saja bisa buatkan semua lelaki berhenti berkerja dan hanya mampu menatap dirinya saja.

"Err.. boss?" Eva memanggil majikannya sebaik saja semua yang hendak disampaikan habis.

"Red. You are wearing red set today, so luring" lain yang ditanya, lain dijawab. Eva tahu majikannya bercakap tentang pakaian dalam yang dipakainya hari ini. Eva mengangguk selamba, dibetulkan branya yang terlebih menonjol. Qael menggigit bibir bawahnya, tergoda. Itulah Qael, kalau perhatiannya berjaya dipindahkan.. memang terus hilang niat berkerja. Yang dia ingin lunaskan hanyalah kehendak nafsunya.

Qael menarik tangan Eva hinga wanita itu terduduk benar-benar di celah kangkangnya. Benjolan di sebalik seluarnya terasa mencucuk pinggul Eva yang sengaja dia lentikkan. Tangan nakal Qael tidak tinggal diam, ditarik ke atas skirt yang dipakai Eva hingga menampakkan pantiesnya. Eva membiarkan saja sambil terus membacakan agenda dan nota-nota yang telah dia rekodkan.

Dapat dia rasakan saat itu, Qael sudah hampir tersandar sambil memerhatikan permandangan indah di depan matanya. Eva menoleh, menatap mata Qael yang sudah kuyu dan sememangnya sudah horny.

"Don't sleep, I need you to stay focused"

Eva menggunakan taktik ini untuk membuka mata Qael. Pinggulnya yang dari tadi sudah terdedah, digerakkan mengikut rentak. Yeah, dry hump. Sejujurnya dia juga terangsang kerana dari tadi dapat dia rasakan senjata Qael mencucuk pinggulnya.

Eva menutup buku nota dan melawan tatapan majikannya

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Eva menutup buku nota dan melawan tatapan majikannya. Jemari Qael menari di atas jemari Eva. Jelingan menggoda saling dilemparkan. Siapa akan menang kali ini? Eva bermain dengan tiga jari Qael, diurut dengan senyuman penuh makna. Ternganga mulutnya sedikit apabila membayangkan tiga jari itu bermain di lubang nikmatnya.

"You have beautiful fingers which.. must be good at... fingering.."

Awww! Mahu meletup hati Qael Zamani saat itu. Benjolan di seluar tidak dapat disembunyikan, Eva menjeling dan tersenyum kemenangan. Sesi dirty talk yang baru saja bermula, entah akan berakhir dengan apa pula.

"Ohh, yeahhh.. but we never know until we try, right?"

Qael yang sudah tidak dapat menahan gelora nafsu, terus bangun dan menerkam Eva. Eva terjerit kecil. Belum pernah ada lelaki yang berjaya menolak godaanya setakat ini. Tanpa disuruh, Eva membuka butang kemejanya. Saat dia menarik bra merahnya ke atas dada, Qael terus membuka zip dan tercacak naik batangnya yang dari tadi sudah senak.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jan 25 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

SEXCRETARY PUJAAN DIA🔞🔥Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang