Part 15-Saka Nafsu Muda-Cik Maria

13.5K 136 4
                                    

Nafsuku terangsang dengan kehadiran Sari dalam bilikku malam ini, tanpa menunggu rayuan manja daripada Sari lagi, aku mula membuka baju kebayanya tanpa coli yang di pakainya, tersembul indah di depanku sekarang payudara bulat seorang gadis muda bernama Sari dengan putingnya berwarna coklat muda dan ada warna merah jambu dihujungnya. Aku lihat Sari seperti malu-malu  melihat padaku menahan jari-jemari aku menyentuh dan bermain-main puting payudaranya.

 Aku dengan pantas mengisap puting payudara Sari. Aku menyedut dalam-dalam puting sebelah kanan Sari dengan mulutku, sementara tangan sebelah kiriku  meramas geram payudara yang lembut dan kenyal sebelah lagi itu. Jari tangan kiriku  galak mencari puting kiri Sari  lalu aku menarik-narik lembut putingnya yang timbul itu dengan jariku. Sari merengek kesedapan atas perbuatan aku tadi, dia seperti tak senang duduk menahan keghairahan yang di rasainya sekarang. Bibir mulut aku masih terus menerus melahap kiri dan kanan puting payudara Sari yang sudah tegang mencuat ke atas hasil dari rangsanganku yang berterusan. Aku menyedut lagi  puting seksi milik isteri bunianku ini sambil menyedutnya dalam-dalam dan menyentuhnya dengan lidahku. Sari merengek kesedapan lagi, dia seperti mengepit-gepit pehanya yang masih di baluti oleh kain sarung batik jawa yang dipakai itu menahan kemutan-kemutan  nikmat yang di rasai di lobang cipapnya sekarang.

Tanpa disuruh, Sari membuka baru T-shirt yang aku pakai, dia mahu lihat dadaku  dan dengan lemah lembut menyentuh dadaku yang sudah terdedah itu.  Sari sudah cukup terangsang tadi, mengucup dadaku lalu memeluku rapat tubuhku dengan tubuhnya. Aku dapat rasakan payudara lembutnya bersentuhan dengan dada aku sekarang. Dia kemudian bersuara padaku.

Laila Sari : 'Terima kasih abang sebab bagi kebahagian ini kepada Sari'. Dia kemudian mencium bibirku kembali.

 Aku merasakan tangannya  sekarang dicelah pehaku dan merayap ke batang pelirku yang masih berseluar trek ini

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

 Aku merasakan tangannya  sekarang dicelah pehaku dan merayap ke batang pelirku yang masih berseluar trek ini. Jari jemarinya pelahan-lahan mencari batang pelirku yang sudah keras mencanak dalam seluar dan dia meramas lembut  pelir aku yang sudah keras itu dari luar. Aku boleh terasa dia mengenggam geram batang pelir itu dan pada masa yang sama aku rasa Sari dapat rasakan batang pelirku seperti berdenyut menahan rangsangan yang dibuatnya.  Aku melepaskan kucupan dari mulut Sari. Aku kemudian bangun dan membuka seluar trek aku tadi didepannya, kelihatan seluar dalamku mengelembung menampakan batang pelirku yang keras dalam seluar kecil itu, jari-jemari Sari dengan pantas memegang batang pelirku di sebalik seluar dalam aku tadi. Nafsunya sekarang sudah tidak tidak tahan dan dia mencium bau pelirku dari luar seluar dalam ku. Selepas  puas dia mencium di situ, dia pelahan-lahan melurut kebawah seluar dalam aku tadi. Aku sekarang sudah telanjang bulat di hadapan Sari sekarang.

Terpampang di depannya, batang pelir aku yang keras mencanak  keatas. Ini menandakan batang pelirku cukup sihat dan subur untuknya. Aku hanya menunggu dan membiarkan Sari membuat tindakan seterusnya. Aku lihat dia tertarik dengan hujung kepala pelir aku yang mula keluar dengan air jernih iaitu air maziku disebabkan aku juga mula terangsang dengan layanan yang diberikan tadi. Sari menyentuh hujung kepala pelirku tadi dengan jari telunjuknya, di kuis-kuis lembut air jernih tadi di sekitar kepala pelir aku itu. Dia merapatkan hidungnya ke lobang kencing kepala pelirku lalu dia menghidu bau yang menghairahkannya di situ. Bau itu amat merangsangkannya.  Selepas seketika dia mula menjilat  dengan penuh ghairah batang pelirku dari hujung kepala pelirku yang kembang itu hingga ke pangkal batang pelirku tadi. Dia lakukan berkali-kali dengan menghisapnya pelahan-lahan sehingga membuatkan aku pula yang tidak senang duduk menikmati rasa hisapan nikmat itu. Aku rasa Sari sudah pandai menjilat batang pelirku itu selepas dia dah berberapa kali merasai persetubuhan dengan aku sebelum ini.

Saka Nafsu Muda ( Completed November 2020)Where stories live. Discover now