Part 6: Pulang

3.6K 58 2
                                    

Aku keluar dari bangunan wisma itu dan terus memanggil Grab menggunakan apps di fon. Sungguh ironi bagi anak pemandu teksi memanggil Grab, tapi ketika itu aku hanya mahu balik. Badan aku kotor, jijik, hina. Entah apa air dan kuman badan diorang dah melekat kat badan aku. Tertanya2 aku beginikah perasan mangsa rogol. Lalu aku terfikir, kalau aku report polis, mahukah mereka percayakanku. Mungkin kalau aku bawah umur, mereka akan simpati. Tapi disebabkan aku sudahpun 18,aku dapat merasakan hanya gelak tawa dan sindiran puak boomers yang aku bakal dapat di balai polis.

Sebuah kereta Perodua Axia mengambilku. Aku hanya berpeluk tubuh, bagaikan demam. Nasib baik pemandu ini tak banyak bicara. Dia banyak mendiamkan diri semasa memandu.

---------------------------------------------------------
Flat Taman Ophir, Xxxx, Selangor

Aku telah sampai di flat kediamanku kira2 pukul 6. Bayangkan dari pukul 9 aku keluar, kena gangbang dalam van sekitar tengahari, jadi bahan eksperimen waktu petang. Budak2 kecik dah mula bermain di padang kecil tempat pertemuan aku dan Safiq. Budak2 hampir sebayaku pula memenuhi gelanggang badminton. Dalam perjalananku dari pintu pagar flat hingga ke bangunan, entah kenapa aku merasakan mata2 yang terjeling padaku seakan2 memandang hina. Sehinggakan monolog2 buatan mula bermain di mindaku.

"Hiii tengok budak tu dah kena tebuk"
"Bro, aku dengar senior kita tu dah hilang dara"
"Tak sangka anak si Milah tu dah lobos kan Pak Imam?" dialog2 permainan otak mula menambah anxiety aku.

"Shitt Shittt noooo Amir. Diorang tak tau. Jadah apa boleh tau kena tebuk ke tak dengan sekali pandang. No. Rilek rilekkk" aku mula serabut dan menggaru rambutku dengan kedua belah tangan. Kelakuan itu mula menarik perhatian beberapa budak2 dan orang2 tua yang melepak di bawah flat. Budak ni putus cinta kot, harap2 itu dalam fikiran mereka.

Aku melangkah perlahan dan longlai.

Tingkat 6. No. A-63.

Kakiku menapak masuk ke rumah. Kebetulan Umi berada di depan bersama2 Mak Lijah dan anak kecilnya.

"Haa Mir. Lama anak Umi ni keluar. Jumpa kawan ke?" tanya Umi.
Aku jeda, kemudian menjawab "Ye Umi. Amir nak mandi kejap. Penat." Ye, kawan. Kawan peragut maruah!

Umi pun tidaklah syak apa2, lalu kembali berbual dengan Mak Lijah. Aku masuk ke dalam bilikku lalu mengunci dari dalam. Aku tanggalkan semua jersi, seluar dan juga cap. Kini aku berbogel di tingkap nako bilikku, memandang flat2 lain yang menjelang tingginya.

Berbogel di tingkat tinggi adalah satu expressionisme bagiku. Ianya adalah satu kepuasan yang dalam lingkungan selamat. Lagipun, siapalah yang nak teropong tingkap orang, lagi2 tingkap nako yang kecik dan tak jelas ni. Aku memeriksa seluar dan boxer, kalau2 ada sisa kotor dan jijik hasil hari ini. Ternyata ada walaupun tak ketara. Aku gulung2kan dan letak di dalam beg untuk dibawa ke dobi nanti. Aku tak mau kalau Umi terjumpa benda2 ni.

Seterusnya, aku mula mencangkung. Jariku menyentuh bibir lubang. Sakit. Aku cuba lalukan jari di situ kalau2 ada kesan basah. Ternyata ada sedikit. Aku pun mengambil tuala dan menuju ke bilik air. Di atas tandas duduk porcelain itu, aku cuba meneran. Sambil meneran, aku periksa setiap yang keluar. Risau kalau ada darah dan objek asing.

Tiba2 teringat aku tentang situasi aku didouche tadi. Aku mencapai bidet air, lalu memasukkan ke dalam bontot. Air dipasang hanya sedikit. Bila aku merasakan sudah cukup, aku mengeluarkan lalu cuba meneran lagi. Kali ini hasilnya keluar lebih laju. Tapi tiada darah. Hanya ada najis dan lendir. Aku merasakan punggungku sudah dibersih secukupnya. Tapi sakit bila meneran masih ada. Celaka punya Safiq. Memang aku akan ingat benda ni sampai bila2.

Bersambung...

Amir (BxB) [COMPLETED] Where stories live. Discover now