6| חוויות Among Us

67 20 27
                                    

כי זה מה שקורה מהקורונה.

אז ביום חמישי פעם ראשונה ששיחקתי במשחק מאז שחברות שלי התחילו. אז בחמישי הייתי המתחזה רק פעמיים אבל האשימו אותי כל הזמן 😭😭😭

חברה טובה שלי SunShai1 סבלה ממני כי כל הזמן חשדתי בה שהיא המתחזה ואז העיפו אותה (אופסי 🙈).

אבל היום זה היה השיא!

אז אנחנו שיחקנו עם אקס של חברה שלי שני חברים שלו ועוד ידידה שלו ובן דוד של TheTrueCupcake . חשוב לי  לציין אניקאט שקרנית נפלאה, ככה גם בן דוד של קאפקייק וקאפקייק עצמה.

היום הייתי יותר מידי פעמים המתחזה אבל נתחיל בקטע המסריח שעשיתי לסאנשיין. האם שיחקתי את המשחק חכם? הל יא. האם הייתי כלבה בטירוף? ואוו כן 🤣

אז אני הלכתי לחדר החשמל להעמיד פנים שאני עושה משימה והיא בדיוק עברה על פתח האיורור. עכשיו רק מתחזים יכולים לעבור שם בשביל רציחות נפלאות. לרגע חשבתי שהיא הייתה מתחזה ואז נזכרתי שלא היא המתחזה איתי. התכוונתי לוותר ואז הבנתי שאני הייתי רצה לדווח אם לא הייתי מתחזה. אז עשיתי את זה 😈 הצלחתי לשכנע את כולם שהיא המתחזה והעיפו אותה.

חשוב לציין שאני אצלה ושחקתי לידה. כיבינו את המיקרופון והיא פונה אלי ואומרת "אני לא הייתי המתחזה, אני נשבעת." ואני התחלתי לגחך ואמרתי לה "אני יודעת, אני המתחזה". חטפתי מכות.

משחק אחר קאפקייק יצאה מהפתח איורור לידה. שתיהן התחרו לכפתור הדיווח. קאפקייק ניצחה. קאפקייק הצליחה לשכנע את כולם שסאנשייו עבר בפתח איורור וכמעט העיפו אותה. אני שהייתי המתחזה שוב ראיתי אותה פתאום לידי והופתעתי כי חשבתי שהיא מתה. הסתכלתי עליה והייתי כזה "תגידי, את לא מתה?" והיא ענתה לי "לא". אז אמרתי לה "טוב, עכשיו את כן" והרגתי אותה. באותה פעם היא לא כעסה.

משחק אחר בו שוב הייתי מתחזה (😭) הרגתי מישהו והייתי בול על הפתח איורור ויצאתי ליד המתחזה השניה. אחר כך הרצח השני שלי היה אניקט והוא היה דאבל סטאב 🤣 היינו שם אניקאט, אני ומתחזה השניה שהיא החברה הכי טובה של אניקאט. רצחתי את אניקאט וברחתי משם. המתחזה השניה דיווחה על גופה וכיסתה לי את התחת. זאת הייתה הריגה מושלמת.

בשלב מסויים אמרתי להם שאם אני שוב מתחזה אני הורגת מישהו מולם. ואז קאפקייק הייתה אחת המתחזים. ליטרלי ראיתי אותה הורגת מישהו מולי ודיווחתי. היה בהצבעה אחת יותר לזרוק אותי (אחת מהן הייתה אניקאט!!!!) ואני אחר כך הייתי עצבנית.

אגב הייתי מתחזה ובאמת הרגתי מישהו מול כולם. זאת הייתה סאנשיין שאמרה לי להרוג אותה 🤣

Shiny's Nonsense 5Where stories live. Discover now