67|אנטאקד מא' ועד ת'

54 20 13
                                    

אז דבר ראשון אנימרוצה לפתוח ולהתעצבן... נמאס לי כבר שאנשים בסביבות גיל 30 ונשואים צריכים יחס מיוחד ורגיש כשהם דורכים על אנשים אחרים.

אני הולכת להתנהג פה כמו הילדה הקטנה שאני בגלל שנמאס לי שאנשים שחושבים שאם הם למדו פסיכולוגיה בשקל הם יכולים לבוא להטיף לאחרים ולנתח אותם מבלי לטפל בעצמם...

אז אני רשמית סיימתי עם אח שלי. וכמו שאמרתי אני הןלכת להגיב כמו הילדנ הקטננ שאני כי נוא בכל זאת גדול ממני העשור ועל הזין שלי שאני זאת שצריכה להתנהג בבגרות.

זה יהיה ארוך ודי תה משפחתי מצונזר בחלקו כי בכל משפחה. בעיקרון החלק הזה נועד בשביל שאני אשחרר קיטור.

אז הכל התחיל כשהייתי בכיתה ז' או ח'. כן כן, הלכתי כמעט עשור אחורה.

חשוב לי לציין משהו רגע לפני. פעם אח שלי ואני היינו בקשר נפלא! הוא היה לוקח אותי למשחקי כדורסל, לראות איתו סרטים וקורא לי לשבת איתו ולשיר כשהוא מנגן בגיטרה.

גם הוא ואחותי היו בקשר נפלא. הפרש הגילאים ביניהם ממש קטן ככה שהם גדול ביחד, הם בילו ביחד את כל הילדות שלהם. כשהם גדלו הם היו ביחד בטירונות, אח שלי עשה שנת שירות ונאלץ לעשות פעמיים טירונות בגלל בעיות בריאות כך שהטירונות שלהם הייתה באותו מקום ואותו הזמן. יש מקרה שהייתי שומעת הרבה על אחותי שהתעלפה בגלל המיגרנות שלה וכל מה שהיא ביקשה היה את אח שלה. הן היו יוצאים ביחד למועדונים פאבים והופעות.

כשאני חושבת על זה זה די מעורר קנאה.

ואז היא הגיעה - אישתו. סורי על הדרמטיות המכוונת שגם מציגה את האמת.... אין לי שמץ של מושכ איפה הוא אפילו הכיר אותה אם להיות כנה.

אח שלי שאל את אחותי מה דעתה עליה והיא ענתב לו שהוא יכול יותר טוב. האידיוט סיפר לה ומשם התחילה המלחמה.

אח שלי הלך והשתנה ונהיה יותר ויותר מרוחק מאיתנו. הוא היה משפיל את אחותי שוב ושוב ושוב, עושה לה דווקא, פוגע בה.

בכיתה ח' בערך חברות באו אלי והוא פ' וט עמד והשפיל אותי לידן.

אחותי והוא כבר לא דיברו אבל בשבילי זה היה הקש ששבר את גב הגמל והפסקתי לדבר איתו.

באותה תקופה פסח התקרב. אצלנו יש כלל בבית, כל עוד אתם לא נשואים החגים הם עם המשפחה ולא עם בני הזוג. כמובן שכרגע הכלל תקף רק לגבי.

אח שלי רב עם ההורים שלי, הודיע שהוא לא בא לליל הסדר והאשים את אחותי שהיא מסיתה אותי נגדו. אישתו - אז חברה שלו- כמובן במקום להגיד לו לא אמרה שיבוא להיות עם המשפחה שלה.

כמובן שזה יכול להישמע כמו, מה כבר היא יכלה לעשות? אבל אני אתן סיטואציה שונה.

לאחותי היה פיצוץ עם אבא שלי בגללו אחרי ליל הסדר (כן, הסןף הוא היה) והיא נסעה לחבר שלה -היום בעלה- שלפני חג שני שכנע אותנ לחזור הביתה.

Shiny's Nonsense 5Where stories live. Discover now