7- לימודים

946 63 24
                                    

תודה רבה לכל מי שמגיב ועושה לייק, זה ממש משמח אותי לראות שאנשים אוהבים את הסיפור שלי

אז תודה לכם

--------------------------------------------------------------------------------


לסיפור:

נ.מ הארי

אחרי אתמול לא ידעתי מה לחשוב על פרסי. רוב הזמן הוא היה נחמד אבל המבט שהוא נתן לרון, זה היה מבט שיכול לאדות פלדה ושאני מודה שהפחיד אותי. חוץ מזה המצנפת לא הפסיקה לצרוח כל הזמן שהיא הייתה על הראש שלו, זה בטח אומר משהו. הייתי בטוח שהוא יהיה בסלידרין בגלל סבא שלו, אז הופתעתי כשהמצנפת שיבצה אותו בגריפינדור.

שמתי לב שאנחנו כמעט לא יודעים כלום על פרסי. לא מי זה אבא שלו, לא איפה הוא היה עד עכשיו- זאת אומרת, הוא קוסם ממש חזק ורק עכשיו גילו אותו. הוא בטוח היה במקום כלשהו, רק צריך לגלות איפה. יש דבר אחד ברור, אני עדיין לא בוטח בו.


בבוקר

נ.מ פרסי

לא היו לי סיוטים, מזל. התעוררתי מקולות של אנשים שהתארגנו מהר ופחדו שאנחנו הולכים לאחר. ואז התברר שהשעה 7:00 בבוקר, מה נסגר אתכם אנשים?! לא אמורים להיות ערים בשעות כאלה! אבל לא הייתה לי ברירה אז קמתי בחוסר רצון והתארגנתי, למה אנחנו חייבים ללבוש את הגלימות המגוחכות האלה? לקח לי 3 דקות להבין איך ללבוש אותן ואת העניבה, אין לי מושג איך הצלחתי לעשות את זה. אני צריך לברר מי האל שאחראי על תלבושות בית ספר, אנחנו צריכים לדבר.

התברר שכולם כבר ירדו לאולם הגדול אז מיהרתי לרדת לפני שארוחת הבוקר תיגמר. המקום הזה הוא מבוך ענקי. אני צריך לחקור אותו, אני יכול ללכת בלילה ואז אף אחד לא יפריע לי. הספקתי להגיע לארוחת הבוקר ולאכול הרבה.


שיעור ראשון- שינוי צורה

היינו צריכים להפוך עכברים לכוסות, בהתחלה לא רציתי כי אני לא בעד להרוג דברים שלא ניסו להרוג אותי קודם, אבל מתברר שהעכברים לא אמיתיים (הם היו כוסות לפני) אז הכל היה בסדר. לא הייתי התלמיד המצטיין אבל הייתי די טוב ולא פוצצתי שום דבר.


שיעור שני(כפול) - שיקויים

ירדנו למרתף ונכנסנו לכיתה חשוכה מלאה בקדירות, התיישבנו ושנייה אחרי נכנס לכיתה איש עם שיער שמנוני ומבט זועף. הוא נופף בשרביט שלו מול הלוח והלוח התמלא בהוראות בכתב קטן

חצוי וקוסםWhere stories live. Discover now