Louis POV
Trvalo mi chvíli než jsem si uvědomil, proč mám z Harryho uvnitř sebe tak neskutečně příjemnej pocit. Proč je to tak intenzivní a dech beroucí.
Neměl kondom. Zasáhl mě trochu šok. Věřil jsem mu, když mi tvrdil, že ho vždycky používá, ale i tak mi hlavou prolétla myšlenka na všechny ty pohlavní choroby o kterých jsem kdy četl.
Harry rozhodně nebyl hloupý, ale tentokrát ho nepoužil ba dokonce se ani nezarazil, aby to zvážil. Ale ode mě mu nic nehrozí. Na chvíli mě ovládla panika, ale ta potom musela ustoupit ohromující vlně rozkoše. Vědomí, že je tohle pro něj další poprvé v kombinaci s tím jak pevně mě držel a jak jsem ho cítil, když nás nic neoddělovalo... Prostě mě to přivedlo k dalšímu silnému orgasmu.
" Louisi ", zavrčel a já cítil, že se ze mě chce vytáhnout. Silně jsem ho stiskl stehny a hluboce ho políbil. Objal jsem ho kolem ramen, držel ho, zatímco se jeho tělo otřásalo vlastním vyvrcholením.
Pohnul se až když se mu zpomalil dech a tep se mu vrátil do normálu. Potom se pomalu přetočil na bok. Podíval se mi do očí v nichž byla dohasínající vášeň i lítost. Sáhl někam za sebe a podal mi balíček kapesníčků.
" Omlouvám se Lou, já .. nikdy jsem nezapomněl jenže .. " začal se překotně omlouvat až jsem se musel doširoka usmát. Naklonil jsem se k němu a věnoval mu polibek na hruď a bradu.
" Je to v pořádku Harry ", přijal jsem od něj kapesníčky a snažil se očistit tak, abych neušpinil peřinu.
" Vždycky používám kondom. Nikdy bych tě vědomě nevystavil žádnýmu riziku, jenže s tebou .. k čertu ! Jen chci, abys věděl, že nemusíš mít strach, asi před měsícem jsem byl na testech, chodím pravidelně a .. "
" Nic se nestalo, ok ? Věřím ti ", prohrábl jsem mu měkké kudrlinky, které ozařoval oheň z krbu a to jim dávalo doslova sladce čokoládový nádech. Najednou vypadal tak kouzelně nevinně.
" Mohl si mě zastavit Lou ".
" Chtěl jsem tě cítit doopravdy a taky je výhoda být na kluky, alespoň si můžeme být jistí, že za 9 měsíců nebudeme rodiči .. ", snažil jsem se odlehčit situaci a byl jsem rád, když jsem viděl jak se Harry usmál a uvolnil se. Přitulil jsem se k němu a naše nohy se propletly.
" Jsem na ochranu tak zvyklej, že mi přijde neuvěřitelný, že jsem ji nepoužil. Prostě zvyk, kterýho se je těžký zbavit ". Zaklonil se a odkašlal si. " Teda ne, že bych se ho snažil zbavit či tak něco ".
Otevřel jsem trochu naprázdno ústa a měl v nich sucho. Co tím myslel ? Neplánoval se toho zvyku zbavit, protože měl stále v plánu spát s jinýma klukama ? Zavřel jsem oči a spolkl nadávky. Nemyslel tím nic jiného, než že se nesnaží toho zvyku zbavit. Byla to náhoda. To je celý. Alespoň jsem v to doufal.
Ale co když se nic nezmění až odsud odjedeme ? Bože asi bych nemohl ... Snažil jsem se tu znepokojující myšlenku odsunout, ale usídlila se ve mě jako týden staré jídlo. Museli jsme si promluvit, ale kdykoliv jsem otevřel pusu, nic z ní nevyšlo.
Nevěděl jsem co říct nebo jak vůbec začít tenhle rozhovor. Něco jako - promiň, ale máš v plánu se chovat pořád jako "děvkař " ? Hm, to by asi nešlo. I když mi Harry řekl, že si zasloužím víc než sex na jednu noc, o víc jsem ho nepožádal a on mi ani víc nenabídl.
Opravdu si musíme promluvit.
Otevřel jsem oči, odtáhl se od něj a zaklonil hlavu. Harry mě pozoroval s mírným úsměvem na tváři. Vypadal tak uvolněně. Nikdy dřív jsem ho tak uvolněného neviděl, takže byla vhodná doba něco říct.
ČTEŠ
All I Ever Wanted - Larry Stylinson
FanfictionDvacetiletý Louis je zamilovaný do Harryho snad odjakživa. Jsou nejlepšími kamarády od útlého dětství. A jaký je v tom vlastně problém? No jeden zásadní by se přeci jen našel. Harry totiž střídá kluky jako ponožky. Nikdy nezůstal s jedním klukem dé...